Ang ukens bilde....

Entil

Elsker forumet
...med tema skulptur. Det første som fallt meg inn var dette tredimensjonale bildet som jeg er veldig glad i...

Men kan det karakteriseres som en skulptur, eller er det bare ett bilde??[8|][8D]
Tenkte jeg skulle spørre hva dere synes før jeg evt legger den inn i riktig tråd.

Litt skjeve bilder også, ser jeg[8D][:D]

Jeg synes det er et maleri med skulptur, så synes du kan legge det ut ja...

Jeg har ingen skulptur, men har en stol med flotte utskjæringer, kan den klasifiseres som skulptur?

aner ikke jeg , dere to ...[8|]

jeg har verken det ene eller det andre dere nevner ...

Hva er en skulptyr ? Er det en pyntegjenstand? I form av hva?  ..statue liksom??[8|][8|]

Føler meg skikkelig blond nå altså ...[&o]

Man kan jo tolke tema som man vil synes jeg [:)] Entil: Synes bildet var en fin skulptur jeg..

Jeg tenkte mer på kunstneriske skulpturer i bronse o.l., men det er jo en slags skulptur på bildet, så det burde jo gå greit[:D] Hehehe...

ORIGINAL: Angelicka23

Jeg tenkte mer på kunstneriske skulpturer i bronse o.l., men det er jo en slags skulptur på bildet, så det burde jo gå greit[:D] Hehehe...

Hehe... Var det jeg også tenkte... Derfor jeg tenkte det var greit å spørre først! 
Har noen svarte i smijern fra Ikea, men de er så vanlige[8D] Ellers er det dårlig med skulpturer her i huset!
Lar denne tråden henge litt til, også legger jeg det inn hvis ingen har voldsomt mye imot det i løpet av et par dager[;)]

Takk for svar alle sammen[:)]

Back
Topp