Ang Ukens bilde

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Er det bare meg som synes det er et poeng at vi har tatt bildene selv?
(ikke fotografbilder, liksom?) eller?[8|]

Synes det jeg iallefall! Det blir mere sjarm over bildene også, mer naturlig preg... 
Skal bli flinkere til å delta[8|]

trodde at det ikke  var lov å ha med fotografbilde jeg, derfor jeg ikke har satt inn noen av mine!

Ja enig. Fotografbilder er lissom perfekte hver gang de...

Hehe jeg syns personlig at det ikke burde spille noen rolle siden det er konkurranse om babyen på bildet og ikke hvem som har tatt det.. Om det er en enkelperson som har tatt det eller et studio så vil nå uansett barnets personlige utstråling vise på bildet[:)]
For meg spiller det egentlig ingen rolle, men syns det er litt teit om det skal bety noe om det er tatt selv eller med fotograf..

men nå har ikke jeg sett i reglene akkurat nå, men var det en regel? hvis ikke vil jeg selvfølgelig bruke mine jeg og![:D]

Fotograf bilder eller ei, akkurat det bryr jeg meg ikke om. Er egentlig enklere å få tatt blinkskudd på egenhånd enn me fotograf. Og de fleste stemmer på de med personlig preg uansett. De som ikke liker fotografbilder kan vel stemme på noen andre da?

Syns det skal være opp til hver enkelt hvilket bilde en bruker, så lenge det er ditt bilde.

ingen regler som tilsier at du ikke kan det nei[:D]

kommer på det samme for meg..

Spiller ingen rolle for meg [:)]

det samme for meg. Personlig synes jeg man får frem personligheten til barnet bedre når man tar bildene selv.

Spiller ingen rolle for meg, de er jo like søte/sjarmerende uansett[:)]

Ser ikke helt problemet. Folk stemmer jo på de bildene de liker best uansett. Så hvis en synes fotografbilder er "juks" (i mangel på et bedre ord) så er det jo bare å stemme på noen andre? Men kan jo godt, som Trine foreslår, ta en vote på det.

ORIGINAL: mammamaja

Hehe jeg syns personlig at det ikke burde spille noen rolle siden det er konkurranse om babyen på bildet og ikke hvem som har tatt det.. Om det er en enkelperson som har tatt det eller et studio så vil nå uansett barnets personlige utstråling vise på bildet[:)]
For meg spiller det egentlig ingen rolle, men syns det er litt teit om det skal bety noe om det er tatt selv eller med fotograf..

Enig. Vi har ikke Fotografbilder i det hele tatt, men æ syns allikevel at hvis det finnes fotografibilder som passer til tema så skal de få være med.
Jeg for min del, stemmer ikke på bilder utifra om de er klarest og sånt.
Vanlige bilder kan da også være perfekte.

Back
Topp