Ang uka's bilde!!

majea

Glad i forumet
Kan noen ta seg av avstemmingen denne uka?? Samboer har bursdag på fredag så jeg føler ikke for å sitte med PC'en da...[;)] Og lørdag reiser vi til svigers....Så jeg får desverre ikke tid[&:] Kan noen være så snill å ta på seg ansvaret??

ja, jeg kan godt lage avstemning jeg, så kos deg i bursdag du [:D]

Bildet av Fabian (ukens bilde) er det kuleste jeg har sett på lenge! [:D][:D]

ORIGINAL: ThereseAa

Takk for det, da blir det avstemming denne uka også[;)] 

Og jeg kan legge inn x antall bilder av Fabian i den stillingen, han ligger sånn HELE tiden!! Og bare lener seg på en arm og oftest med det øverste benet opp i været...Hm...kanskje han har sett meg trene...hahahaha[:D][:D] 

ORIGINAL: majea

ORIGINAL: ThereseAa

Takk for det, da blir det avstemming denne uka også[;)] 

Og jeg kan legge inn x antall bilder av Fabian i den stillingen, han ligger sånn HELE tiden!! Og bare lener seg på en arm og oftest med det øverste benet opp i været...Hm...kanskje han har sett meg trene...hahahaha[:D][:D] 

legg gjerne inn flere bilder av Fabian, for det fikk meg i skikkelig godt humør [:D]

Turnerne mine, Fabian lengst frem[;)] Må spennes fast hele tiden nå...

Her er Fabian igjen i sin kjente stilling, han ligger sånn overalt, i badekaret også!![:D][:D]

Her igjen, samme stilling...Her har de ålt seg bort til sofaen. og ligger å krangler om hvem som skal inn mellom sofa og stol først[:D]

for noen hærlige barn du har!! [:D] skikkelige go gutter! Jeg ler godt hver gang jeg ser Fabian i den stillingen [:D]

Hahaha!!! Så morsomme bilder!  

Så artig!! [:D][:D][:D] Kommer til å bli DEN posøren han [:)] hihi..

Back
Topp