Ang tv-titting?

lille persille :)

Blir kjent med forumet
Jeg har av og til TV på om dagen, mest som bakgrunnsstøy, men alikevell så er det slått på. Lille gull ligger da og glimter bort og får jo selvsagt med seg noe av det som står på... Hvor mye "skade" kan barna ta av dette? Jeg tenker ikke på firkantede øyne, men heller intrykk? De er jo i alderen hvor de kan få mareritt? Det er ikke alltid barnetv som står på......
Hmmmmm:)
 
Dette er veldig opp til den enkelte forelder tenker nå jeg. Vi har valgt å ikke ha tv, rett å slett fordi vi synes at dette ikke er en nødvendighet for vårt barn. Leste senest igår en artikkel om at barn opp til tre år ikke bør se tv pga bla overstimulering. Da altså alle typer skjerm. Men vil si at jeg mener ikke at tv er farlig eller noe slikt! Å at alle bestemmer selv hva de gjør uten at noe blir feil! Har hatt denne diskusjonen før :-P
 
Her ser jeg litt på tv på dagtid. Hun ser noen ganger på, men ikke så interessert når det ikke er tegnefilm.

Ikke til å unngå at hun ser litt barnetv med storesøster på kvelden, og det fenger :)

Ang. intrykk tror jeg ikke de tar så mye skade av det enda. De klarer vel ikke helt å forstå nok enda, tenker jeg.... Men vet jo ikke....
 
Back
Topp