Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sjakkruta
Jeg tipper det er som alle andre operasjoner. I tilfelle hjertestans der de må gi deg strøm. Da brenner man seg eller noe viss man har piercinger. Håper jeg ikke er helt på jordet nå [8D]
ORIGINAL: HildoDildo
Jeg har ikke hatt ks,men måtte ta den ut i tilfelle komplikasjoner og/eller ks. Trodde det var fordi en ikke skulle sette den i halsen og i verst fall bli kvalt av den[:-]
ORIGINAL: blessa
Jeg har ikke hatt ks,men måtte ta den ut i tilfelle komplikasjoner og/eller ks. Trodde det var fordi en ikke skulle sette den i halsen og i verst fall bli kvalt av den[:-]
Det kan jo hende. Men er det SÅ stor sjans for å bli kvalt av en piercing da? jeg ville trodd den gled rett ned i magen :p
Det kan jo hende. Men er det SÅ stor sjans for å bli kvalt av en piercing da? jeg ville trodd den gled rett ned i magen :p
Ja sant det..har svelgt en kule engang jeg spiste jeg da[:D][:-] aner ikke hvorfor jeg egentlig.. men de sa ingenting om at jeg måtte ta den ut med eldstemann iallefall[8|]
Ser i tungepiercingtråden at flere måtte ta ut tungepiercingen under ks. Jeg endte opp med akutt ks, men ble aldri bedt om å ta ut tungepiercingen. Ble heller aldri spurt om jeg hadde en. Hvorfor må man ta den ut?