Ang. tungepiercing og ks

shewolf

Gift med forumet
Ser i tungepiercingtråden at flere måtte ta ut tungepiercingen under ks. Jeg endte opp med akutt ks, men ble aldri bedt om å ta ut tungepiercingen. Ble heller aldri spurt om jeg hadde en. Hvorfor må man ta den ut? 

Jeg tipper det er som alle andre operasjoner. I tilfelle hjertestans der de må gi deg strøm. Da brenner man seg eller noe viss man har piercinger. Håper jeg ikke er helt på jordet nå [8D]

Jeg har ikke hatt ks,men måtte ta den ut i tilfelle komplikasjoner og/eller ks. Trodde det var fordi en ikke skulle sette den i halsen og i verst fall bli kvalt av den[:-]

ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg tipper det er som alle andre operasjoner. I tilfelle hjertestans der de må gi deg strøm. Da brenner man seg eller noe viss man har piercinger. Håper jeg ikke er helt på jordet nå [8D]

Oi, flaks jeg slapp gjenoppliving! Hvis ikke hadde jeg nok ødelagt hele kjeftamentet! [8D]

ORIGINAL: HildoDildo

Jeg har ikke hatt ks,men måtte ta den ut i tilfelle komplikasjoner og/eller ks. Trodde det var fordi en ikke skulle sette den i halsen og i verst fall bli kvalt av den[:-]

Det kan jo hende. Men er det SÅ stor sjans for å bli kvalt av en piercing da? jeg ville trodd den gled rett ned i magen :p

ORIGINAL: blessa

Det kan jo hende. Men er det SÅ stor sjans for å bli kvalt av en piercing da? jeg ville trodd den gled rett ned i magen :p

Ja sant det..har svelgt en kule engang jeg spiste jeg da[:D][:-] aner ikke hvorfor jeg egentlig.. men de sa ingenting om at jeg måtte ta den ut med eldstemann iallefall[8|]

Ja sant det..har svelgt en kule engang jeg spiste jeg da[:D][:-] aner ikke hvorfor jeg egentlig.. men de sa ingenting om at jeg måtte ta den ut med eldstemann iallefall[8|]

Jeg har vært nære på å svelge kula opptil flere ganger. Det hender at den løsner av seg selv, fordi jeg glemmer at jeg har piercing i tunga, og da glemmer jeg også å kjenne etter om den er skrudd fast skikkelig [:)] Litt ekkelt å plutselig oppdage at du har en løs kule i munnen. Men det må være enda eklere å finne ut at du nettopp svelget den [:D]

Måtte ikke ta ut ved hastesnitt jeg heller,men ved det planlagte,så måtte jeg.
Det er tilfelle de må gjøre gjenopplivning fikk jeg beskjed om [:)]

Ser i tungepiercingtråden at flere måtte ta ut tungepiercingen under ks. Jeg endte opp med akutt ks, men ble aldri bedt om å ta ut tungepiercingen. Ble heller aldri spurt om jeg hadde en. Hvorfor må man ta den ut? 

Det samme tenkte jeg [8D] Hos meg var det vel ikke tid til å spørre om jeg hadde piercing før jentungen var på tur ut av hullet i magen, hihi. Note to self - ta ut tungepiercing før fødsel [:D]

Har også svelget et-par kuler igjennom tiden jeg har hatt piercingen, litt ekkelt når en innser hva en har gjort - men har bare satt på en ny kule etterpå [8D]

Back
Topp