ang. troll.

Maimamma<3

Kommende Mai mamma, Gleder meg :D <3
Mailykke <3
oppmerksomhet er vel det de er ute etter, hva med, når man oppdager troll, å IKKE kommentere noe vedkommende skriver? så burde de jo bli fort lei. også bare tenke litt over hva man skriver offentlig her? :)

det blir skapt en del dårlig stemning, pga en person som skriver mange forskjellige ting, og oppererer under fler nick, og forskjellige terminer og historier.

Tenker, pga. den dårlige stemningen det skaper, hvorfor ikke la vær å gi oppmerksomhet, og heller fokusere på trådene, man selv føler seg vel med å kommentere på? :) bare tenker høyt her, men syns ikke det er noe greit at det blir skpt dårlig stemning pga. en person som ikke holder seg til en historie tydeligvis.

Må helt ærlig si at jeg er lut lei av denne saken. Og nå er det faktisk ikke bare den aktuelle brukeren det gjelder, men dere som kommenterer også. I går laget hun en helt enkel tråd, som ble en lang rant med direkte ufine uttalelser fra mange andre medlemmer her inne. Det er unødvendig. Svar på spørsmålet eller la være å skrive noe! Det er min personlige og helt ærlige mening.

Er jo enig i det du skriver, Maimamma, men samtidig er jo slike tråder med på å gi saken oppmerksomhet. Jeg er såpass ny at jeg ikke har sett hva som har skjedd tidligere, men nå er jeg blitt ufrivillig involvert fordi det hver dag er nye diskusjoner om trolling, og nå skjønner jo alle hvem det er rettet mot.

Meldte meg inn for å diskutere svangerskap og baby, men nå synes jeg det begynner å bli vel mye negativt her.

derfor jeg foreslår, å få en slutt på det, en gang for alle. hvis alle lar vær å skrive negative ting der fremover, eller svare hvis de ikke liker det. så kanskje fremover, at stemningen blir bedre etterhvert...

Jeg syns VERTFALL ikke at et troll skal få oss til å vende ryggen til hverandre/blir sure eller skuffet over ting som er blitt skrevet. Ufine ting som er blitt skrevet er fra hormonfulle mennesker som er lei av å bli "kødda" med :)

Tenk at det ville vært veldig få troll igjen om ikkje troll venta barn. Det ville ikkje vært noko å krangle om, noko å dikte og noko å fortelje om. La eventyr vere eventyr og la gravide kvinner vere gravide og glede seg over å få barna sine. uten navnn.png Eg velger å ikkje krangle og trolle. Beklager om de synes det vert litt kjedeleg uten trollinga. Vil de ha trolling og troll på forumet her så kunne de vurdere å skaffe dere eit ekte TROLL der dere får ekte trolling.

Back
Topp