Ang trening

camlilla

Elsker forumet
hva trener dere og er det mange som trener styrke? hvor fort har det gitt resultater?

trenger litt hjelp til styrketrening fordi jeg har sliti så fælt med ryggen etter fødselen.
er ikke sånn at jeg ikke klarer å gå eller no sånt, men kjenner at den ikke er som den skal om dagen kan du si..

Jeg trener styrke, 3-4 dager i uken..

Har også dårlig rygg etter jeg var sengeliggende storedeler av svangerskapet.
trener

Jeg begynte med Elipse, intervall på 30 min, går nå 45-50 min, så tar jeg knebøy, lette utfall og en del ryggøvelser!

Mulig det hjelper å trene magemusklene også, for det er vel de som holder ryggen og overkroppen oppe... mine er daue etter KS og det hjelper ikke å trene dem opp, for de er delte... Men det kjennes i ryggen også ja...

Jeg løper på tredemølle, går på spinningtimer, og spiller fotball. Trener mye styrke også; knebøy, utfall, skulderpress og stabilitet mage/rygg og diverse mage og rygg øvelser. Viktig å støtte basisapparatet mage og rygg, planken er en god øvelse for stabilitet.

Det har gitt resultater ja, sixpacken har begynt å markeres tydelig nå - men huden må strammes litt mer føler jeg. Et annet og viktig resultat er selvfølelsen, får mye bedre selvtillit og føler meg bedre når jeg har trent, minst like viktig [:)]

Og det er viktig å ikke bare trene ryggen, selv om det er den du sliter med. Du må balansere ved å trene magen like mye som ryggen [;)]

fikk et tips av ei vennine at om du trener yoga så er det veldig bra for ryggen! hun har ikke plagdes med ryggen siden hu starta yoga;)

jeg trener litt forskjellig..men kun hjemme i stua.. den siste mnd har jeg trent 30 days shred hver dag(med en pausedag)..ellers rocker jeg mye..og prøver sykle litt på trimsykkelen hver kveld. i tillegg til noen korte trilleturer også...
skal snart begynne med pilates og treningsball. gleder meg!=)

Trene zumba ca 2 ganger i uken og styrke 3-4 [:)]
Trenge å få sterkere rygg/mage for holdningen e laber itte graviditeten.. [&:]

Prøver å få til zumba 2 ganger i uka, spinning og styrke 2 ganger i uka.
Trener styrke og bodyoump i sal, vanlig stykretrening med stang og vekter, med instruktør,
Merker forskjell bare etter noen uker, at jeg har blitt sterkere og orker tyngre vekter :)

Back
Topp