Ang. trening i svangerkapet

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Det er vel ikke noen bra øvelser man kan gjøre for selve magen under svangerskapet? Jeg trener opptil 5 ganger i uker, men da dreier det seg mest om bena/rumpa og armene.. Noen som har noen tips?

jeg tok vanlige situps jeg.. kunne trene som vanlig fikk jeg beskjed av hos fysioterapeuten min vertfall.. men ikke mer enn det du er vant til før du ble gravid da..[8D]

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke måtte ta vanlige situps, ikke hoppe og sprette for mye og ikke noen form for ballsport... Hm.. Dessuten tror je vanlige situps kan være en smule ubehagelig nå...

ikke vet jeg.. fulgte bare et opplegg han lagde for meg jeg.. så ikke for meg et helt svangerskap uten trening liksom.. har gått helt fint for min del![:)] ballsport er jo litt risky kansje ja.. tenkte mer på treningsstudio-trening jeg..

ORIGINAL: vivvi86

ikke vet jeg.. fulgte bare et opplegg han lagde for meg jeg.. så ikke for meg et helt svangerskap uten trening liksom.. har gått helt fint for min del![:)] ballsport er jo litt risky kansje ja.. tenkte mer på treningsstudio-trening jeg..

Er på trenings studio jeg er.. Jeg få bare fortsette som vanlig da;D

Skrå situps, det er de musklene du trenger for å få presset ut babyen også.[;)] Når det blir ubehagelig å ligge flatt på ryggen mot slutten, så bare bygger du opp med litt puter når du gjør situps.

Du kan trene de skrå magemusklene, det fikk jeg beskjed om da jeg fikk lagt opp treningsopplegg.

Back
Topp