Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Minsa*
Trass for meg er når 3åringen min ligger på alle 4 å hyler å slår med armer å ben i gulvet for han ikke vil kle på seg jumperen jeg har funnet fram til han. Eller han tramper å skriker nei om å om igjen når han egentlig skal være i sengen sin.
ORIGINAL: Heidi10
er vel kasnje ikke "trass" i den forstand..
men hvid vesla ikke får lov til og trykke på pc`n HYLER hu ut og blir helt vrang og vill..
blir stille med en gang hu får trykke litt!
hu sitter og leker på gulvet og en annen unge kommer og tar leka hennes skjer det samme!
ORIGINAL: janpanmarsipan
Trass for meg er når 3åringen min ligger på alle 4 å hyler å slår med armer å ben i gulvet for han ikke vil kle på seg jumperen jeg har funnet fram til han. Eller han tramper å skriker nei om å om igjen når han egentlig skal være i sengen sin.
Oj, som jeg gleder meg til det[8D]
ORIGINAL: *Kolibri*
ser at flere her inne bruker begrepet trass om sine barn på 7-10 mnd..selv vil jeg hevnde at trassen begynner senere, så da spør jeg
hva legger du i ordet trass?
ORIGINAL: janpanmarsipan
Oj, som jeg gleder meg til det[8D]
Mye å se frem til....Han var så utspekulert at han fant ut at når vi var i butikken jeg holdt han forsiktig i armen så skreik han for full hals :mamma du gjør meg vondt. Da føler du deg lur
ORIGINAL: MariSafari
Jeg liker ordet viljesterk istedet, spesielt på disse småttingene[:)]
ORIGINAL: FrøkenH
ORIGINAL: Heidi10
er vel kasnje ikke "trass" i den forstand..
men hvid vesla ikke får lov til og trykke på pc`n HYLER hu ut og blir helt vrang og vill..
blir stille med en gang hu får trykke litt!
hu sitter og leker på gulvet og en annen unge kommer og tar leka hennes skjer det samme!
Tenker det samme. Trass har vel blitt brukt i mangel for et bedre ord:)