Ang. trøtthet

Kristine79

Glad i forumet
Jeg har ikke vært så trøtt i etter at jeg ble gravid, merker det jo litt innimellom. Men ikke så ekstremt som andre har det føler jeg. Kjenner det litt på at jeg ikke holder ut så lenge på kvelden. Men jeg sover ikke så mange timer om natta heller, sover mye mindre enn før jeg ble gravid.

Andre som har det sånn?

Jeg kan sove hele dagen å natten, føler jeg aldri får nok søvn for tiden. Det er slitsomt.

Hvertfall når man har jobb og en aktiv 15 mnd gammel gutt[;)]

Har det litt som deg. Unntaksvis har jeg hatt noen dager med behov for to høneblunder i løpet av dagen, men stort sett er døgnrytmen som vanlig. I begynnelsen hadde jeg det med å våkne i 5-6-tida om morgenen og være lyyys våken, men det har gitt seg [;)]

Hadde jeg fått lov hadde jeg nok sovet døgnet rundt...

Er såååå trøtt og lite energi...Ennå jeg tar jern...[&o]

dette blir en laaaaaang og slitsomt svangerskap...[&o]

ikke sånn kjempetrøtt lenger, men blir fort sliten uansett hva jeg driver med....

Jeg holder heller ikke ut så lenge på kvelden lenger. Spiller ingen rolle hvor lenge jeg har sovet. hehe. Men våkner *pling* klokka 8 hver morgen[&:]. Og er på do 10ganger om natta (føles det som), så mye trøtthet her gitt=P

Jeg er driiiittrøtt [&o] Legger meg senest 21.30 om kveldene.. flere ganger sovner jeg når jeg legger Magnus i syvtiden..
I tillegg sover jeg en time eller to med ham på dagen..
Håper det går over snart [:D]

¨jeg vil bare sove heeeeele tida.. orker ingenting.. er helt i koma på jobb[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Back
Topp