ang topp av livmor

tjukka_igjen

Glad i forumet
I natt var jeg veldig tissetrengt så kjente jeg på magen. Er ganske sikker på at jeg kjente livmora ca 3-4 cm under navelen. Kan det seriøst stemme? Trodde man nesten var halvveis da. Jeg som føler det ikke er noen der liksom., er andre graviditet men allikevel!

Det der opplever jeg også når jeg ligger i sengen før jeg står opp om natten for å tisse, og syns den er litt vel langt opp. Er også annengangs. I dag stod det på siden min her på BV at nå kommer livmoren over bekkenet. Jeg har kjent den i mange uker allerede og syns det er litt snodig....

Legen klemte på magen på mandag men han sa ingenting. Fader, tenk om det er twins

åssen kjenner dere det? ja dumt spm, jeg har til ogmed vært gravid før. men jeg skjønner ikke hva jeg skal kjenne etter;) hehe

LiljeBlomst skrev:
åssen kjenner dere det? ja dumt spm, jeg har til ogmed vært gravid før. men jeg skjønner ikke hva jeg skal kjenne etter;) hehe

sign.... og jeg har 2 stk fra før.... hihi

Oi, det hørtes høyt ut. Jeg har kjent livmortoppen i noen uker, men den er fortsatt bare like over trusekanten. Er andre sv.skap hos meg også. Kanskje du har to inni der ja!

Kjenner en hard kant liksom. Når jeg trykker ned på magen og forflytter hendene oppover blir det plutselig mykt på en måte. Må bare si at jeg ikke kjenner den så høyt til vanlig. Var bare i natt

Var ikke bare blæra som var full da? Jeg er også 2.gangs, og legen kjente såvidt livmoren over symfysen på mandag.

Klatremus Lillemann skrev:
Var ikke bare blæra som var full da? Jeg er også 2.gangs, og legen kjente såvidt livmoren over symfysen på mandag.

blæra er vel ikke opp mot navelen? Jeg kunne kjenne rundt den på sidene også liksom! Syns det er veldig merkelig selv. Lurte kanskje på om blæra pressa livmora oppover

Back
Topp