Ang time -foto..

Anede

Elsker forumet
Var der ute i dag med ei venninne. De hadde masse bra, MEN:
Venninna mi handla for 2000 kr også ser hun at albumet hun har tatt er skittent, spør om de har et annet, jenta i kassa går og snakker med sjefen , kommer tilbake og sier nei, de var tomme og hun fikk ikke lov å gi avslag på det.. For en dårlig service! Har brukt 2000 kr også får hun ikke avslag på albumet når det er skittent!!! Venninna mi ba de beholde albumet!

I tillegg: Markus begynte å grine og ville opp av vogna, så jeg begynte å flytte rundt på varene jeg hadde kjøpt der, for å få opp bæreselen. Da kommer han sjefen ut i butikken, kikker stygt på meg og himler med øynene..
Er det mulig? Hvem gjør sånt da? Jeg holdt jo på å ta Markus opp jo..

Ble helt satt ut!!! Det var venninna mi som sa det tl meg, for jeg holdt jo på med Markus.. Hadde jeg sett det så hadde jeg klikka på han!!!

Måtte bare få det ut! Greit at de har mye fint der, men makan til dårlig service altså!!!

HÆ???? guuud han MÅ ha hatt en dårlig dag!!!!
Selv synes jeg at dem er tipp topp og meeeget behjelpelige på Time Foto.
Han hjelper med det meste og skaffer ting hvis det er noe som ikke er der.

kanskje han er litt stressa siden det er noen som har slutta. Vet at hun som var der før kommer tilbake og hun er meeega dyktig og utrolig hyggelig.

men jeg har som sagt ingen dårlig erfaring med Time Foto. Han har hjulpet meg med mye å fixa tanga mi og smurt den slik at den ble som ny men skulle ikke ha betalt for dette.

hmmm...... skjønner ikke hvorfor dere har opplevd han slik...... triste greier!

ORIGINAL: hsm
Men det jeg reagerte litt på i dag var at utvalget av varer var dårligere enn det
pleier å være, så jeg kommer heller til å reise til kreative hender på ålgård
når jeg skal handle stæsj for der er det mye bedre utvalg, og en ENORM service.
De har og masse billige mønsterarkpakker og albumer med starter-kit til kun 159,-

dem har bestilt mye nye varer men det er treig levering denne gang. Mye dem ikke har fått som står i rest..... men skal være enig at den på Ålgård ble jeg positivt overasket over. Flott utvalg men synes det er mye som er dyrere enn Time Foto da.... men kjekk butikk.

vil bare si til dere alle at: selv om en/to opplever dette så vil ikke det si at det er slik.Jeg forstår det rett og slett ikke.
jeg lager kort sammen med et tyvetals damer og alle er like fornøyd med denne butikken.
dem fleste kommer fra stavanger og helt til Bryne for utvalget sin del ,prisene og servicen.

I begynnelsen var han grei, det virker nesten som om han ble sur pga det med at albumet var skittent.. Vet ikke jeg..

Det kan godt være at de er koselige ellers, men vi hadde en ubehagelig opplevelse hos de iallefall!

Når en jobber i service bransjen kan en ikke oppføre seg slik, dårlige dager må holdes hjemme!
Mener nå jeg iallefall!

Back
Topp