Ang tilbakebetaling av utgifter

Ulva

Forumet er livet
På skjemaet som skal fylles ut for tilbakebetaling av medisinutgifter, under "type behandlig", skal jeg bare krysse av på "befruktning utenfor kroppen (IVF/ICSI)" eller må jeg krysse for "hormonstimulering" også?
Blir bare forvirret av alle skjemaer og sånn...

Ville krysset av på begge og evt skrevet i kommentarfeltet ( om det finnes) at det gjelder IVF. Du legger jo ved kvitteringer på medisin så det går nok greit

Men fikk du ikke ferdig utfylt fra UNN? Det fikk jeg på mine tidligere forsøk der..

Jeg fikk også ferdig utfylt skjema fra klinikken (Haugesund). Har sendt det fra meg nå så kan dessverre ikke sjekke hva som var kryssa av...

Du trenger bare å krysse av for IVF/ICSI.

:)

Sendte inn mitt skjema forrige uke.

Må bare legge til at det er nytt skjema/system nå, enn fra mitt forrige forsøk.

Så kanskje dere fikk skjema fra tidligere ordning, babyT og Alita?

Det kan godt være, Me87. Sist forsøk var i aug. 2013

Det ligger på helfo sine sider ja

Må klinikken fylle ut noe eller legge ved dokumenter på at vi har fått utført forsøk eller kan jeg bare sende inn?

Må klinikken fylle ut noe eller legge ved dokumenter på at vi har fått utført forsøk eller kan jeg bare sende inn?
De må fylle ut sin del på skjema

Jeg fikk jo et ferdigutfyllt fra klinikken, er det kanskje nok å sende inn det? Var ei som mente jeg måtte fylle ut det på Helfo sine sider...? Men på det fra klinikken står ikke hvor pengene skal utbetales.. hvordan gjør jeg med det?

Må bare legge til at det er nytt skjema/system nå, enn fra mitt forrige forsøk.

Så kanskje dere fikk skjema fra tidligere ordning, babyT og Alita?
Mitt er nok fra ny ordning. Hadde et helt annet da jeg ble gravid med lillemann i 2008. Siste skjema nå fikk jeg for 4 uker siden, så regnered det er det nye

Mitt er nok fra ny ordning. Hadde et helt annet da jeg ble gravid med lillemann i 2008. Siste skjema nå fikk jeg for 4 uker siden, så regnered det er det nye
Hvis det er fra ny ordning er det avkrysning og signering en selv må gjøre - ikke bare klinikken. :)

Ja jeg måtte signere og krysse noe. Husker bare ikke hva. Men mener at det som ble spurt om i HI allerede var utkryssa fra klinikken.

Back
Topp