Ang tidlig UL

Nyyydelig bilde CogJ [:D]
Bryr meg ingenting om å betale for det!!
Kommer til å være helt spesielt og absolutt verdt det [:D]

Jeg betalte 800kr for privat ul. Men varriere nok fra mellom 500-1000kr.

ORIGINAL: mammamilla

ser du er fra stavanger.. da anbefaler jeg at du går til jordmor janne, men spørs når du skal gå.. jeg var der i uke 9, utvendig, hun sa det skulle gå fint med utvendig da.. jeg fikk beskjed av henne at fosteret var dødt.. ble sendt til sykehuset for sånne abortpiller og en evt utskrapning, da tok de innvendig og så at hjertet banket allikevel.. var i samtale med henne etterpå da, og fikk lov å komme tilbake i uke 13 for gratis kontroll, fikk se kjempe masse, og fikk mange bilder og film, og hun er så utrolig flink og koselig.. Hun sa at hun aldri mer skulle konstatere noe slik igjen og skulle bli mer forsiktig.. så jeg sitter egentlig tilbake med bare positive erfaringer fra henne, selvom det ikke var så moro første gangen[&o]

tror du betaler 500kr og da får du mye for pengene[:)] www.jordmorjanne.no <-- du kan gå inn å sjekke her[:)]

ORIGINAL: babyNicho

ORIGINAL: mammamilla

ser du er fra stavanger.. da anbefaler jeg at du går til jordmor janne, men spørs når du skal gå.. jeg var der i uke 9, utvendig, hun sa det skulle gå fint med utvendig da.. jeg fikk beskjed av henne at fosteret var dødt.. ble sendt til sykehuset for sånne abortpiller og en evt utskrapning, da tok de innvendig og så at hjertet banket allikevel.. var i samtale med henne etterpå da, og fikk lov å komme tilbake i uke 13 for gratis kontroll, fikk se kjempe masse, og fikk mange bilder og film, og hun er så utrolig flink og koselig.. Hun sa at hun aldri mer skulle konstatere noe slik igjen og skulle bli mer forsiktig.. så jeg sitter egentlig tilbake med bare positive erfaringer fra henne, selvom det ikke var så moro første gangen[&o]

tror du betaler 500kr og da får du mye for pengene[:)] www.jordmorjanne.no <-- du kan gå inn å sjekke her[:)]

Tusen tusen takk for tips!!
Tenkte en UL mellom uke 10-12 når det er en liten en å se skikkelig på [:)]

Fikk tidlig ul pga tidligere SA og MA.[:)]

Fikk gratis i uke 7 for å sjekke liv pga blødninger

En har vel også krav på det om en blir gravid mens man går på pergo?! eller?[:)]

Jeg gikk til gynekologen min i uke 7 sånn bare av nysgjerrighet. Betalte 50 kr. Hun anbefalte meg å komme tilbake uke 10 slik at hun kunne sjekke nakkefold + etc.Med den prisen takket jeg ja til det. [;)]

ORIGINAL: Kriswizz

Jeg gikk til gynekologen min i uke 7 sånn bare av nysgjerrighet. Betalte 50 kr. Hun anbefalte meg å komme tilbake uke 10 slik at hun kunne sjekke nakkefold + etc.Med den prisen takket jeg ja til det. [;)]

oii..
For den prisen kunne jeg gått en gang i uken [:)]

fikk det fordi jeg ikke viste om jeg skulle beholde barnet... men ombestemte meg før jeg kom på ul... men da trodde de fosteret hadde dødd, fordi det ikke var hjertelyd.... meeeeeeeeeeeen kom uka etter og da slo det :)

Jeg hadde tidlig ul i uke 14 og hadde da innvendig. Men jeg fikk det pga de mistenkte at det ikke var liv, fikk og beskjed av legen at jeg ikke burde si noe til noen føre etter ul siden de var sikre på at det ikke var liv.
Fikk det gratis hos privat gyn etter henvisning fra legen.
Det var masse liv sånn vist du lurte[:D]

Back
Topp