Hvem får dette?
Hvor mye koster det å gå privat? [:)]
Hvor mye koster det å gå privat? [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammamilla
Nyyydelig bilde CogJ [:D]
Bryr meg ingenting om å betale for det!!
Kommer til å være helt spesielt og absolutt verdt det [:D]
ORIGINAL: babyNicho
ORIGINAL: mammamilla
Nyyydelig bilde CogJ [:D]
Bryr meg ingenting om å betale for det!!
Kommer til å være helt spesielt og absolutt verdt det [:D]
ser du er fra stavanger.. da anbefaler jeg at du går til jordmor janne, men spørs når du skal gå.. jeg var der i uke 9, utvendig, hun sa det skulle gå fint med utvendig da.. jeg fikk beskjed av henne at fosteret var dødt.. ble sendt til sykehuset for sånne abortpiller og en evt utskrapning, da tok de innvendig og så at hjertet banket allikevel.. var i samtale med henne etterpå da, og fikk lov å komme tilbake i uke 13 for gratis kontroll, fikk se kjempe masse, og fikk mange bilder og film, og hun er så utrolig flink og koselig.. Hun sa at hun aldri mer skulle konstatere noe slik igjen og skulle bli mer forsiktig.. så jeg sitter egentlig tilbake med bare positive erfaringer fra henne, selvom det ikke var så moro første gangen[&o]
tror du betaler 500kr og da får du mye for pengene[:)] www.jordmorjanne.no <-- du kan gå inn å sjekke her[:)]
ORIGINAL: Kriswizz
Jeg gikk til gynekologen min i uke 7 sånn bare av nysgjerrighet. Betalte 50 kr. Hun anbefalte meg å komme tilbake uke 10 slik at hun kunne sjekke nakkefold + etc.Med den prisen takket jeg ja til det. [;)]