Ang tidlig UL

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Forrige gang jeg var gravid og det gikk galt fikk jeg beskjed om å ringe gynekologen så snart jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Dette pga at vi skulle se om alt var bra tidligst mulig. Ringte men fikk ikke time før 17 juli. Da er jeg 7+3 ifølge min mening og 8+4 ifølge doktoren sin menstermin. Det er jo ikke akkurat så tidlig og få UL når jeg er omtrent like langt på vei som jeg var sist. Så da kommer spørsmålet: hadde dere tatt privat ul denne uken? Vi reiser på ferie i helgeb og blir borte frem til den 16 juli. Usikker på om jeg vil få dommen før ferien eller om jeg skal vente til etterpå. Hadde aldri trodd at å bli gravid skulle være så vanskelig. Går det galt nå så er det fire ganger på 10 måneder. Hva ville dere gjort?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forrige gang jeg var gravid og det gikk galt fikk jeg beskjed om å ringe gynekologen så snart jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Dette pga at vi skulle se om alt var bra tidligst mulig. Ringte men fikk ikke time før 17 juli. Da er jeg 7+3 ifølge min mening og 8+4 ifølge doktoren sin menstermin. Det er jo ikke akkurat så tidlig og få UL når jeg er omtrent like langt på vei som jeg var sist. Så da kommer spørsmålet: hadde dere tatt privat ul denne uken? Vi reiser på ferie i helgeb og blir borte frem til den 16 juli. Usikker på om jeg vil få dommen før ferien eller om jeg skal vente til etterpå. Hadde aldri trodd at å bli gravid skulle være så vanskelig. Går det galt nå så er det fire ganger på 10 måneder. Hva ville dere gjort?


Sent from my iPhone using BV Forum

Slapp av og kos deg på ferie, og sjekk når du kommer hjem. Har det gått galt er det ikke noe du kan gjøre fra eller til. Krysser fingrene for deg.

Slenger meg også på den med at jwg var ikke forveredt på det skulle vær så hardt. Masse lykke til:)


♡02.03.2015♡
 
Jeg måtte også ringe sykehuset med en gang jeg fikk positiv test, og jeg får ikke tidlig UL før jeg er 7+6, tenkte også at det er for seint, men legen jeg snakka med sa det ikke var noe dem kunne gjøre hvis det går galt uansett... Synes du skal prøve å slappe av og nyte ferien :) Lykke til :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vanskelig valg :) kjipt når man må vente så lenge. Grunnen for den tidlige ul'en er vell hovedsaklig det at jeg hadde blighted ovum sist gang. Har jeg det igjen så ser de det med en gang. Gikk alt for lenge uten å vite sist. Får bare håpe at det er liten sjans for at det skjer igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp