ang. tidlig ul

Ventejente

Glad i forumet
Tror jeg er rundt 5 uker på vei nå sånn ca. Når er det "for tidlig" å gå på UL? Vil liksom gå når jeg vet jeg kan få mest mulig svar!  Har egentlig time 9 august, men har avtale om at de skal ringe visst det kommer noen avbestillinger... men det er jo kanskje ikke noen vits om det allikevel er for tidlig å se noe?

Om du kan ville jeg ventet noen uker til. Før det er det ikke mye å se.

Ville helt klart ventet til uke 8 og utover, da begynner bøllefrøet å ligne på noe menneskelig - samt at hjertet slår!!

Selv skal jeg i uke 12!

Jeg skal og i uke 12. Samme dagen jeg går over, 15 juli, første time etter åpningstid! Haha, skal klare å holde meg til uke 12 men ikke noe lengere enn det ;)

Knerten* skrev:
Ville helt klart ventet til uke 8 og utover, da begynner bøllefrøet å ligne på noe menneskelig - samt at hjertet slår!!

Selv skal jeg i uke 12!

Enig med deg! Vi skal også i uke 12 :-)

Hvis det ikke er noe du måå gjøre fortest mulig ville jeg ventet til uke 11/12. Jeg bestilte time i går og hun dama i tlf ville ihvertfall ikke ha inn noen før uke 10, da måtte vi forberede oss på at det var lite de kunne se osv.

jeg var hos legen idag for å få sykemelding, og da utbrøt hun plutselig at de hadde fått inn en ny UL maskin og at vi kunne jo prøve den ut! hun visste ikke mye om UL og fikk litt hjelp av en annen lege (som visste seg å være mannen hennes), jeg er 7 uker på vei og det var ikke lett å se noe ..de fant jo både livmoren og fostersekk og sa at det garantert var noe der, men litt for tidlig til å se noe skikkelig. samboern og jeg syntes uansett det var morsomt å prøve det ut for aller første gang, og på mandag har vi første svangerskapskontroll og får nok prøvd på nytt. :D det er ihvertfall sikkert greit å vente til uke 8 og utover ..

Back
Topp