Ang. tidlig UL

Latterfrosken

Forumet er livet
Var ikke meninga å tråkke noen på tærne når jeg spurte om hvorfor, har man hatt problemer med å miste, svak livmorhals osv er det jo forståelig at man blir fulgt opp! Men skjønner ikke vitsen med å gå bare fordi det er kult liksom!
Da syns jeg man tar litt av! Gå på UL omtrent før det vises en strek på testen...
det er å overdramatisere syns jeg!!
 
jeg vet jeg har svart på noen tråder om tidlig ul,men husker ikke om det var din.Men uansett jeg tok det ikke ille opp.
 
jeg skal på innvendig ul i uke 10 [:D] jeg finn time pga at jeg ikke veit akkurat hvor langt jeg er på vei[:D] jeg og sambo er glad for at vi får to ul:) vi får hilse på nurket to ganger!! jippi!!
 
går noen på ul fordi det er kult?veldig spennende å fasinerende ja!men jeg sjønner ikke helt hva du mener...kan ikke folk få gå så tidlig å ofte på ul vist di føler for det,uten at noen skal bry seg?[8|]

jeg personlig har mange grunner for at jeg bestilte privat ul time såpass tidlig i forhold til den ordinære ul.[:)]
 
vist folk vil ha ul tidlig er det opp til de!!!!! det er et barn vi snakker om her som lever inne i kroppen din...så klart man vil se den så ofte som mulig der inne:)
 
Det er i hverfall veldig sikkert å få tidlig ul da,kjenner ei som gikk og trodde alt var normalt,så i uke 16 synes legen hun hadde vokst så lite,blesendt til ul og da viste det seg at ungen var død,DET må være forferdelig det!!!Så,ja takk til tidlig ul sier nå jeg.er jo morro å se barnet sitt så mye som mulig,skjønner ikke at det er noe negativt i det,værre hvis man ikke vil da...da må det jo være noe mentalt galt...
 
Back
Topp