*EmMa08&11*
Gift med forumet
jeg har gått på p-sprøyte, p-piller og nå p-plaster til slutt. begynte på p.plaster etter at jeg var gravid. hadde den vel på en uke før jeg tok en test og fikk positiv.
saken er at jeg har blødd veldig mye og lite om hverandre, har ikke hatt mensen siden jeg slutta på p-sprøye, da hadde jeg blødninger hele tiden.
så vet jo ikke helt når jeg hadde sist mens egentlig siden jeg har hatt masse blødninger i nesten 3 uker i strekk, også ett opphold på kanskje 7 uker for, ja veldig opp og ned.
så er det en grunn for å få tidlig ul? når man ikke vet når man hadde siste mens? for å se hvor langt man er på vei?
legen min vet om at jeg har blødd veldig rart i det siste, om noen lurer[8D]
ble veldig tullete dette, men skal til legen på onsdag[:)]
saken er at jeg har blødd veldig mye og lite om hverandre, har ikke hatt mensen siden jeg slutta på p-sprøye, da hadde jeg blødninger hele tiden.
så vet jo ikke helt når jeg hadde sist mens egentlig siden jeg har hatt masse blødninger i nesten 3 uker i strekk, også ett opphold på kanskje 7 uker for, ja veldig opp og ned.
så er det en grunn for å få tidlig ul? når man ikke vet når man hadde siste mens? for å se hvor langt man er på vei?
legen min vet om at jeg har blødd veldig rart i det siste, om noen lurer[8D]
ble veldig tullete dette, men skal til legen på onsdag[:)]