ang tidlig UL

eiamor

Flørter med forumet
Hei jenter

Bare lurer på om alle tenker å ta tidlig UL ? Selv har jeg ikke peiling på når jeg ble befruktet og kunne godt tenkt meg en tidlig Ul for å se hvor langt jeg er på vei . For å få en riktig dato :) Legen min har bare satt en usikker dato på meg .. Skulle egentlig fått Ul av sykehuset nå i juni , men hun ville utsette den til langt ute i juli ,, og jeg kjenner jeg blir så frustrert ! Vil så gjerne vite ..

Håper alle koser seg med å ha en spire i magen <3 selv er jeg verdens lykkligste :)

Jeg skal [:)]  Skal ordne time til legen i morgen, og be om tidlig ul for fastslåing av UL. På grunn av at jeg gikk på cerazette, så hadde jeg ikke mensen, og har bare regna ut en ca termin ut fra forrige mens i fjor. [&:]

Samme her Emba_larsen. Jeg gikk på cerazette, å jaggu kom det ikke bolle i ovnen. De pillene er ikke trygge altså. Skal på UL På sykehuset mandag 14 juni. Er så spent på hvor langt jeg er på vei. Hadde også mens en gang i fjor. [&:]

Jeg skal å fordi jeg har mistet noen ganger og går på hormon støtte. var midt oppi utrdning for sa'ne [:)]

skal ha pga skal sjekke hvordan eggstokkene har tålt pergotime kurene

Jeg skal til tidlig ul pga blæremola. Forrige svangerskap hadde jeg ikke tidlig ul.

Takker for svar :) jeg gikk på en runde med provera og pergo . Men fikk beskjed om at jeg ikke hatt påvist noe El så derfor trodde jeg heller ikke at det skulle skje noe ... men jaggu fikk jeg ikke positiv test !!! Så derfor har jeg ikke peiling på når jeg har blitt gravid :) så jeg får bestille meg en time på volvat tenker jeg * spennende*

[:D] [:)]

Bare lurer når det er tidlig ul, tar de det inn skjeden da?? Gikk bare på den ordinære sist jeg[8D]

innvendig UL ja[:)]

Jeg skal forhåpentligvis på tidlig UL.. FIkk henvisning av legen på fredag, pga MA i januar.. Greit å kunne vite om det er liv der eller ei nå, siden jeg gikk 7 uker sist før kroppen skjønte at det ikke var noe liv...[8|]

Skal til lege i dag, men jeg aner ikke om jeg får UL så tidlig. men jeg skal iallefall ha tidlig ul, pga noe av det samme som sunshin.

Har tenkt å høre om legen min kan skrive ut en henvisning til tidlig UL pga blødningene mine...[&o]

Jeg skal uansett ha "tidlig" UL i uke 12 for nakkefold scan blant annet...

Der var jeg å eiamor, å fikk det fastslått at jeg er gravid, hade tatt så mye tester å fått begge deler, Men det koster nesten 900 kr, for førstegangs konsultasjon der. Hvor i fredrikstad bor du :) ?

Back
Topp