Ang tidlig sterk graviditetstest

*nybaby*

Andre møte med forumet
Hei!
 
Jeg har nettopp funnet ut jeg er gravid. Fra før av har jeg en gutt.
 
Med gutten min fikk jeg ikke positiv test før på ikm, og testene ble aldri skikkelig sterke. Denne gangen fikk jeg sterk positiv test allerede 3 dager før ikm. Har kontroll på el og vet når jeg ble gravid. Jeg vet jo at hcg-nivået kan variere fra sv.skap til sv.skap, og at det og varierer med hvor fort egget fester seg. (egget kan jo ha festet seg mye tidligere denne gangen.) Men uansett så ser jeg nå for meg at det er to der inne, og lurer derfor på:
 
Testet dere sterkt positivt tidlig? Dere med flere barn: Testet dere tidligere og sterkere når dere ventet tvillinger?
 
jepp, testet 3 dager føre jeg skulle og den var super sterk
 

men dette er mine første barn da. men mistankte tvillinger siden den blei sååå sterk 3 dager føre,men så satte jeg også inn 2 egg, så sjansen var der.
 
 
Takk for svar. [:)] Far er toegga tvilling, derfor jeg tenker på det. Må innrømme at tanken på tvillinger skremmer meg, hvertfall med en liten en fra før. Men men, alt går vel.
 
Testen min var ikke så sterk som din tre dager før, men sterkere enn hva den var med førstemann på dagen jeg skulle hatt mensen.
 
Her er min, 3 dager før ikm:
 
 
siden du har det i fam så er jo sjansen der.
men jordmor sjekker livmoren din og hvis den ligger høyt så blir du sjekket.
 
eller så er det bare å vente på ul
 
Jeg har bestilt tidlig ul om 2 uker, får ikke ro på meg før jeg vet det. [8D]
 
Huff ja jeg testet og positivt 3 dager før.. og har ekstreme symptomer.. og magen har vokst utrolig mye.. Syns det at magen har vokst såå er det rareste... er jo bare en måned å vei.. Og så er det tvillinger både i min og mannens familie...
Jeg vet ikke hvorfor, men tenker hele tiden på om det er mulig det er mer enn et barn inni der... [8D]
Vi har foresten blitt spådd av mange.. og 5 forskjellige sa at vi får tvillinger.. Kjønnene var de uenige om da..
Huff nei vet ikke hva jeg skal tro.. Tanken på tvilliger er jo søtt og spesielt.. men det skremmer også vettet av meg [8D]
 
6 dager før ja.. Guri.. [:)]
Jeg håper jeg får UL rundt uke 8 og
at de kan se om det er flere barn..
Å vente til uke 18 har ikke jeg tålmodighet til [8D][:D]
 
 
Testet litt etter ikm jeg. Men den var VELDIG positiv. [:D][:D] Krysset kom opp med en gang. Ingen sterke symptomer ellers. Eneste tegnet på tvillinger var at magen var stor rundt uke 15. Mamma sa at enten måtte jeg være lengre på vei ellers var det to der inne. Sambo hadde vært borte hele sommeren så jeg visste at jeg ikke var lengre på vei... [;)][:D][:D]
Fikk vite at det var tvillinger i uke 19 på ul. [:D]
 
Takk for svar. [:)] Mengden hcg i blodet kan jo variere veldig fra sv.skap til sv.skap, så at det er mye hcg i blodet tidlig "beviser" jo sånn sett ingenting. Men sjansen er vel større for at det er to når testen er så tydelig så tidlig. Skal på ul neste onsdag, blir spennende.
 
Eg og er kjempe spent på om det er to der inne. Testa positivt 6 dagar før ikm, og har hatt høge hcg-verdiar. Veit at det er ein god mulighet for to, sidan det er prøverør og dei satte inn to egg. Skal på ul neste tirsdag [:D][:D][:D]
 
.....
 
Er også superspent på om det er en eller to der inne! Testet svakt på billigtest 6 dager før IKM, og fikk denne på ettermiddagsurin 4 dager før IKM.
 

 
 
Har satt inn to egg da, så sjansen er der[;)]
 
Jeg fikk denne sent på kvelden 3 dager før IKM... Og får jo nesten hetta her nå [&:][8D][:D] Hva er det dere har hørt?? Er det fakta at det er mer enn en om en tester pos. tidligt? Hva er det jordmødrene her sier? Huffameg.. Men tanke på at det er tvillinger på begges side her, og dere snakker sånn som jeg tenker.. Og har den der følelsen.. Ja huff.. Nei.. hvet ikke hva jeg skal tro.. [&:][:D][&:]
Men ser noen av dere testa positivt 6 dager før.. Jeg testet ikke i det hele tatt de dagene.. tenkte jeg skulle holde meg.. Testa så mye i dagene etter el. og fikk selvsagt neg. da.. Så når jeg kunne begynne å teste så turde jeg ikke.. Men denne er vel ganske sterk til å være sent på kvelden (som dere ser av dato på bildet) og 3 dager før ikm..? Om den var som dette med morgen urin sku jeg sett på den som svak, men dette var jo 12 på natta hehe.. uff jeg vet ikke..lurer fælt her..[8|]
Har dere noen fakta å legge ut på hva som egentlig tyder på flerling SK? [:)] håper på svar.. Blir jo veldig nærvøs av dette her hehe [&:][8D][:D]
 
 
jeg testet positivt 3-4 dager før ikm, ingen mistanker om tvillinger da
 
jeg visste ikke at jeg var gravid med gutten min (for 11 år siden) før i jeg var passert 8 uker
legen tok testen, så den ikke selv
 
Det er jeg som er HI. Har sagt det til de fleste nå, så kan stå frem.
 
Min følelse var rett, det er to stk. Faktisk kan det være det er 3 stk, må tilbake for ny ul den 30. Begynner å bli vant til tanken på to, men jeg er livredd for 3, og klarer ikke tenke på annet nå. [&o]
 
Back
Topp