ang tidlig mage...noen fler?

luana

Forelsket i forumet
Noen fler her som allerede har fått synlig mage?? :)

fått kommentarer fra de som veit om graviditeten om at den er veldig synlig allerede :)

kan det være tegn på tvillinger ell kan magen bare vokse veldig fort med 2 mann?? ;)

Det er vel ganske vanlig at magen vokser fortere med no 2 :)
jeg har flere kg for mye, så her er det bare flesk ;)

føler det samme :-p Men det også kan være at mange er oppblåst sånn i begynnelsen. Jeg har også hatt magevirus (:-s) så har vært ekstra oppblåst pga det. Men den kommer vel fortere med nr 2 ja :-)

Ja, den er større, men bare oppblåst. Er bare 5 uker, så da er det jo umulig at det er noe annet :)

jeg føler meg ikke oppblåst i hele tatt :) har skikkelig mage uansett om jeg har spist ell ikke og :) var skikkelig tynn fra før graviditeten (50 kg) og nå har jeg plutselig mage liks :P begynner å lure :)

Jeg kjenner at magen er rundere enn tidligere, men den er nok bare oppblåst. Kan godt være oppblåst uten at lufta absolutt kjennes ut som den må ut også..... Dette er nr tre for meg da, så det tar nok kortere tid før løsskinnet og valpefettet presses ut også :-)

Jeg er i utgangspunktet ei dundre med DEN hengemagen etter to svangerskap. Men før jeg testet positiv alle 4 gangene har magen blitt så oppblåst at den tyter rett ut. Folk begynner å spørre meg nesten med en gang jeg har funnet det ut selv! Jeg ser rett og slett høygravid ut, og fostret er på strl med ei ert! Haha:D

Dette er min første, og magen min buler ganske ut den også..Hvertfall når jeg må på do:-)

Jeg er smal, rett og flat fra før og har fått litt mage nå etter jeg passerte 6 uker. Dette er nr. 2 (og kanskje 3) Kanskje magen vokser annerledes siden jeg venter tvillinger?

med 1 mann kom ikke magen før i uke 16...har ingen symptomer utenom trøttheta og ømme bryster så begynner å tenke litt :) får bare vente å se på UL hva som er greia :) hehe

Med første kom magen i uke 16. Men nå er den bare oppblåst, og hvis jeg kjenner på den, så er den ikke babymage-hard :)
Jeg nekter å tro at man kan få skikkelig antydning til mage når spira bare er noen mm:)

Tenk på livmoren som en ballong.. 

Første gang må det mye luft til før den vokser, men andre gang skal det nesten ikke noe til før den er stor! :)

joda her er jeg veldig oppblåst på kvelden og etter middagen
så mage har jeg fått , men ingen typisk babymage da båre sånn , jeg har lagt på meg mage ,huff gleder meg til den blir ordentlig babymage

Back
Topp