Ang. Thailand...

*Ania*

Elsker forumet
Har sett det er noen her som har vært i Thailand med de små.. Vurderer selv å reise i feb./mars. Har 2-åringen som da vil nærme seg 3 år, og minsten som da vil nærme seg 1 år.. [:)]
Har dere noen gode tips? noe jeg bør gjøre/ikke gjøre? noe spesielt jeg må huske å ta med? hvordan er det å ha så små så lenge på fly?? hadde Christoffer på fly sist da han var 1,5 år. Det var "bare" 5 timer og han var kjempe urolig og ville IKKE sitte stille. Han er ikke akkurat mindre aktiv nå.. [&:]
Noe vi bør passe oss for der nede?
Eller syns dere jeg bør droppe å tenke på den turen i det hele tatt??
Tusen tusen takk om noen fortsatt er her og gidder svare [;)][;)]

Takk for svar!! [:)]

Innsovningstabletter.. kan man gi det til så små altså?

Vi tenkte å låne huset til min onkel der nede.. ligger i Pranburi, 2 mil syd for hua hin, om du kjenner til det [8D]

Hva har dere betalt for en sånn flyreise da? har søkt litt og ser det er VEEELDIG dyrt [8D] hehe..
De flyreisene jeg har funnet har vært på 14-16 timer med en stopp.. hva er korteste flytid ned der da, mener du?

vet liksom ikke hvor jeg skal finne flyreiser og sånn jeg.. har bare søkt litt og funnet disse.. ligger på ca 20-30 tusen for to voksne og to barn..
har jo ikke anelse om hva som er vanlig jeg!! men dyrt var det [&:]

Vi var i Thailand med ungene da de var 8 mnd, og reiser ned dit nå om 14 dager (jentene er 2 år). Vil absolutt anbefale dere å reise! Ikke ta med mye klær, det er billig å vaske tøy der og billig å kjøpe nytt. Det er veldig varmt hele døgnet, så man trenger ikke mer enn shorts og t-skjorte (bukser, gensere, sokker o.l er bare tull å dra med). Du får kjøpt alt du trenger der nede av barneustyr (Nan, glassmat, bleier o.l) Flyturen kan bli litt pes, men ta med tegnesaker eller andre ting ungene dine liker å pusle med..

hva betaler dere for en sånn tur?
hva med f.eks vippestol? Bør jeg sende bilstolen med flyet? den kan jo også fungere som en stol..
regner med jeg må ha med tvillingvognen..?! ellers er vel kanskje det det eneste jeg trenger å ha med..?! hvor lenge før bør reisen bestilles??

hehe.. ikke greit med uhell i basseng nei!! ska huske å ta m badebleier.. [;)] men.. da må jeg jo ha med MANGE om vi skal være 3-4 uker [8|] hehe..
er ikke sikker på om vi skal dra, vi skal overta et hus rett før sommeren neste år regner jeg med, så vi vet ikke helt om vi egentlig har råd [&:] skal prøve å spare da, men!!! [8D]
vi skal til Pranburi, 2 mil syd for hua hin om vi skal. Må fly til Bangkok, og taxi ca 2-3 timer derfra.

Back
Topp