ang testing

nøffenaff

Forelsket i forumet
Hei! jeg har fådd satt inn egg i dag. det ble tatt ut på Mandag. det vil si at jeg har fådd satt tilbake et 3 dagers egg :-)
da er jeg vell på rugedag 1 i dag siden det ble satt inn tidlig i morges?
jeg har fådd testdag og det er 1.juni.
EL-sprøyta ble satt på lørdag, da er vell den ute av kroppen på Tirsdag 23.mai (10 dager etter).
hvilken rugedag kan jeg muligens se svak positiv?
da jeg var gravid sist med ICSI mener jeg å huske at jeg så positiv på rugedag 8.
vet det er dumt å teste før testdato, men i denne ENORMT laaange ventetiden så vet jeg at fristelsen kommer uansett til å bli for stor.
er den dagen eggene ble tatt ut 15.mai DPO 1? og i dag Torsdag 18 DPO 4? eller hvordan er dette?
husker ikke fra sist gangene fordi det er så lenge siden. :-)

Hei! jeg har fådd satt inn egg i dag. det ble tatt ut på Mandag. det vil si at jeg har fådd satt tilbake et 3 dagers egg :-)
da er jeg vell på rugedag 1 i dag siden det ble satt inn tidlig i morges?
jeg har fådd testdag og det er 1.juni.
EL-sprøyta ble satt på lørdag, da er vell den ute av kroppen på Tirsdag 23.mai (10 dager etter).
hvilken rugedag kan jeg muligens se svak positiv?
da jeg var gravid sist med ICSI mener jeg å huske at jeg så positiv på rugedag 8.
vet det er dumt å teste før testdato, men i denne ENORMT laaange ventetiden så vet jeg at fristelsen kommer uansett til å bli for stor.
er den dagen eggene ble tatt ut 15.mai DPO 1? og i dag Torsdag 18 DPO 4? eller hvordan er dette?
husker ikke fra sist gangene fordi det er så lenge siden. :-)

Jeg er ikke så glad i begrepet "rugedag" da det ikke sier noe om hvor mange dager egget var da det ble satt inn. 3-dagers egg blir satt inn 3dpo. Altså er du 3 dpo i dag. 10dpo kan du sikkert begynne å teste, noen tester positivt da. 11-12-13-14 dpo er også da mange får første positive test.

El-sprøyte sitter i i snitt 10 dager, men kan sitte i litt kortere og litt lengre. Om du tester positivt 10dpo så må du teste igjen 11dpo for å se om det stiger:)

Lykke til:)

Back
Topp