Ang. testing

Usynlig

Elsker forumet
Hei jenter!

Begynner å bli en stund siden jeg gikk gravid sist, så jeg må nesten få spørre.

Er nå på dag 27 av 28 i syklusen og har ikke turt å teste enda, mest fordi jeg 
ikke vil ha negativt svar! Når testet dere positivt? og dere som ennå ikke
har testet, når har dere tenkt å ta første test?

Med førstemann testet jeg positivt når jeg var 3+1, og har samme feeling som
sist på at det er en spire i magen.

Da jeg var gravid i juni så testet jeg på ettermiddagsurin på IKM dagen. Fikk en ganske klar strek, så den ville nok ha vist positiv 1-2 dager tidligere også, men jeg tenkte ikke over at jeg var rundt IKM tiden da :P

I dag testet jeg ganske positivt 2 dager før IKM :)

Denne gangen fikk jeg en svak svak strek på en test tatt om ettermiddagen 2 dager før menssyklus. Ingen ting om morgenen dagen før mens. Men om kvelden dagen før mens, fikk jeg svak positiv test igjen og denne har forsterket seg ved tester på selve mensdagen.. Jada jeg har hatt mistanke og tatt noen tester hehehe

Jeg ville ha noe mer tydelig enn disse billigtestene så jeg kjøpte en med ukesindikator og den viser gravid 1 -2 uker. Akkurat i takt med menssyklusen.

Usynlig skrev:
Hei jenter!

Begynner å bli en stund siden jeg gikk gravid sist, så jeg må nesten få spørre.

Er nå på dag 27 av 28 i syklusen og har ikke turt å teste enda, mest fordi jeg 
ikke vil ha negativt svar! Når testet dere positivt? og dere som ennå ikke
har testet, når har dere tenkt å ta første test?

Med førstemann testet jeg positivt når jeg var 3+1, og har samme feeling som
sist på at det er en spire i magen.

heiii heiii jeg trodde jeg skulle ha mensen nå på mandag den 18,men så tok jeg feil... den kommer ikke før nå på mandag den 25... men fordi jeg ikke var klar over det så tok jen en test på tirsdags morgen med A1 fra apoteket og den ble svak positiv,så tok jeg enda en på onsdag natt til torsdag for å sikre så også den ble svak positiv... så det er  vel varienrende hvor tidlig man tester... i morra tidlig skal jeg ta den digitale uke for uke testen ac cb  Lykke til!!!

Back
Topp