Ang.testing

!!

Forumet er livet
VIP
er det bare meg som tar 1!!! test?[8D]

Tok en cb digital med uker på! Holder ikkje det?[8D] blir veldig dyrt dersom eg skal maaangen tester![:D]

Hehehehe

Jeg tok også bare én, og mente det holdt.

Men så hadde jeg jo kjøpt to da, og den brant liksom litt der i skuffen... Kunne jo ikke la den gå ut på dato i påvente av et eventuelt tredje barn heller...

Hehe, nei men det blir jo litt anneredes da[:D] Hadde nok tatt 1 til, om eg hadde kjøpt sånn dobbelpakke![:)]

Hører om folk som har tatt 1 som di har, men så MÅ di på butikken å kjøpe flere for å skjekke om streken er der fortsatt![:)] Derfor eg lurte på om eg var unormal som bare har tatt 1, siden eg bare hadde 1[8D]

Tok bare 1 sisteg va gravid.
Denne gongen tok eg først en vanlig test (som viser minus eller pluss), men så etter noen dager begynnte eg å tenke og lurte på om eg kanskje va 4 uker lenger på vei enn eg trodde. Så igår kjøpte eg meg en slik test som viser antall uker på vei.. Og den viste 3+, og ifølge megskulle den visst 1-2..

Hmmm.. begynne nå å lura på om eg e 4 uker lenger på vei enn d eg tror. Dvs termin 10. januar. Ska te legen imorgen, så håpe han klare finna ut av litt då.

Noen her som vett kor sikkert disse "uke"-testanne e???
Kan d bare vær at eg bare he masse hcg i mg eller?? Uff, har så lysst å vite!!!

ORIGINAL: _marie_

Tok bare 1 sisteg va gravid.
Denne gongen tok eg først en vanlig test (som viser minus eller pluss), men så etter noen dager begynnte eg å tenke og lurte på om eg kanskje va 4 uker lenger på vei enn eg trodde. Så igår kjøpte eg meg en slik test som viser antall uker på vei.. Og den viste 3+, og ifølge megskulle den visst 1-2..

Hmmm.. begynne nå å lura på om eg e 4 uker lenger på vei enn d eg tror. Dvs termin 10. januar. Ska te legen imorgen, så håpe han klare finna ut av litt då.

Noen her som vett kor sikkert disse "uke"-testanne e???
Kan d bare vær at eg bare he masse hcg i mg eller?? Uff, har så lysst å vite!!!

dei ukene e fra unnfangelsen![:)] hos meg viste d et 1-2 uker, og det stemmer hvertfall her[:)] 

Ja va defor eg trodde den kom te å visa 1-2 uker. For det va litt over ei uke siden eg trodde unnfangelsen skjedde[8D]
Men den visste 3+ og det er jo 5 uker på vei eller mer. Og dvs at eg då kanskje må regna ut ifrå mensen eg hadde tidlig i april og då e eg 4 uker lengre på vei enn d eg trodde[8|]
Uff ikkje vett eg!!!

Jeg har bare tatt 1 test! Frister litt å kjøpe en slik en med ukeindikator, for å få bekreftet lengden, da jeg ikke vet eksakt når EL var..

[8D]

Selv tester jeg mye nå pga at jeg blør...Føler jeg har litt "kontroll" på den måten...[&o]Har ikke vondt eller noe, men ikke alltid lett å vite...

ORIGINAL: *MaCa*

[8D]

Selv tester jeg mye nå pga at jeg blør...Føler jeg har litt "kontroll" på den måten...[&o]Har ikke vondt eller noe, men ikke alltid lett å vite...

Skjønner veldig godt! lite kjekt å blø![&:] Det gjorde eg med første mann også, men gjekk heldigvis bra[:)]

Jeg har tatt 7 tester jeg[:-] Først en billig Strimmel, men den var neg. Å noe sa meg at jeg ikke skulle slutte å teste. For jeg gikk jo nemmlig på Mini-pillen jeg. Så tok jeg en CB. Den var både og egentlig, Trodde jeg så en tyyyyyyn ønske strek. Så tok jeg enda en CB. Den var veeeeeeldig svaaak. Så tok jeg enda en CB Den så neg ut. Så ble jeg så irritert av dette, Så jeg dro til en priv klinikk, Å de tok UL Og test. Å da var det pos Men så ble ejg litt rar at, Jeg har jo ikke fått sett det ordentlig selv.Så tok jeg En CB DIG. Lyyyste GRAVID Mot meg :D Men uff det forsvant jo etter hvert, For jeg vil jo ta vare på testen. Så kjøpte en Vanlig til da. Å det ble et STORT blått kryss :D Ja kall meg gjerne gal, hehe. Men er greit å få se det selv, For jeg trodde ikke noe på det.

Har tatt 3 tester jeg da. En CB + 2 billigetester. Med har faktisk bestilt noen flere tester som kanskje kommer i posten i dag. Klarer ikke helt å tro dette her så må bare teste[:D] Har også planer om å ta en sånn CB digital som viser HCG stigning. Skal sies at jeg har blitt gravid med prøverør og at det kanskje er derfor jeg trenger ekstra bekreftelse ved å teste flere ganger.

Back
Topp