Rbaby2 Blir kjent med forumet 15 Jan 2018 #1 Hei tok clearblue sin digitale test i dag og den viste 2-3 uker. Men i følge appen til mor å barn er jeg 5+2 i dag? Mulig jeg har litt sen eggløsning?
Hei tok clearblue sin digitale test i dag og den viste 2-3 uker. Men i følge appen til mor å barn er jeg 5+2 i dag? Mulig jeg har litt sen eggløsning?
Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️ 15 Jan 2018 #2 Den tester viser hvor lenge siden befruktningen har skjedd [emoji4] så om du er 5 uker på vei idag så er det ca 3 uker siden befruktningen [emoji4]
Den tester viser hvor lenge siden befruktningen har skjedd [emoji4] så om du er 5 uker på vei idag så er det ca 3 uker siden befruktningen [emoji4]
Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn August 2018 Septemberhjertene 2018 Februarbarna 2020 Marsboere 2020 15 Jan 2018 #3 Det er helt innafor det. Dessuten er de litt ustabile de ukesindikatorene og kan ikke brukes helt sånn som vi ønsker
Det er helt innafor det. Dessuten er de litt ustabile de ukesindikatorene og kan ikke brukes helt sånn som vi ønsker