Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
14 dpo regnet ut etter mensGravid er gravid, man produserer HCG veldig ulikt den er absolutt sterk nok <3 hvilken dpo er det? Har du regnet etter mensen eller testet du etter EL?
14 dpo regnet ut etter mens
Har brukt fertility friend og forsøkt å tempe, appen sier 14 dpo. Trøster med med at testene har blitt sterkere hver dag. Testet ikke igår, og dagens er veldig lik styrken på den jeg tok 12 dpo. Men ser jo at den 12 dpo er tørket, samt at kontrollstreken har mer farge på den enn den jeg tok idag. Mulig den har mer fargestoffer?!?Da kan det godt tenkes at du er kortere dpo enn du tror og at det er forklaringen på at streken ikke er like sterk som du tenker den burde være eller at du produserer HCG senere jeg ville ikke bekymret meg, selvom det er lettere sagt enn gjort [emoji173]️ jeg har fks annenhver syklus kortere og lengre, denne syklusen jeg ble gravid på nå var på 32 dager, syklusen mnd før var på 27 hvis jeg hadde regnet etter mensen denne gangen ville dette vært min dpo 14 test:
Etter EL-utregning er dette dpo 10
Dpo 14 etter EL så sånn ut:
Har brukt fertility friend og forsøkt å tempe, appen sier 14 dpo. Trøster med med at testene har blitt sterkere hver dag. Testet ikke igår, og dagens er veldig lik styrken på den jeg tok 12 dpo. Men ser jo at den 12 dpo er tørket, samt at kontrollstreken har mer farge på den enn den jeg tok idag. Mulig den har mer fargestoffer?!?
sjekket testene igjen da jeg kom hjem fra jobb. Nå er jo begge testene tørket, og da er dagens test mye sterkere føler meg som en idiot som har bekymret meg hele dagen uten grunn...., burde seriøst fått testenektDet kan jo faktisk veldig hende det er forskjell på fargestoffer ja! Prøv å ikke bekymre deg for mye og heller ta ny test igjen imorgen <3 mye lettere sagt enn gjort, men ... [emoji173]️[emoji173]️
sjekket testene igjen da jeg kom hjem fra jobb. Nå er jo begge testene tørket, og da er dagens test mye sterkere føler meg som en idiot som har bekymret meg hele dagen uten grunn...., burde seriøst fått testenekt
Ja [emoji3][emoji2]
Jeg tror jeg kanskje hører til her? [emoji3][emoji3] tatt 10 dpo!
Unnskyld at jeg la det inn i feil tråd [emoji3]
Gratulerer
Jeg tror jeg kanskje hører til her? [emoji3][emoji3] tatt 10 dpo!