Ang. terminlisten - Me&mykids

Isol

Elsker forumet
VIP
Ser det er lenge siden den har blitt oppdatert, så vet ikke helt hva vi skal gjøre? Kanskje noen som kjenner Me&mykids og vet om de er på ferie eller noe?

Er ikke meningen å mase altså, men synes terminlista bør bli oppdatert litt ;p

Helt enig..

Enig! Har også stussa litt på det!
Dytter denne opp jeg!

Hun har vist problemer med å logge seg inn ifølge "lillebixit".. Men er veldig veldig enig med dere, terminlista burde holdes oppdatert!
Jeg mener kanskje at hvis hun ikke får logget på snart, så bør noe andre ta over våre viktigste tråder + terminlista. Jeg liker at det er full oversikt, organisering og stålkontroll på ting 

Minni skrev:
Hun har vist problemer med å logge seg inn ifølge "lillebixit".. Men er veldig veldig enig med dere, terminlista burde holdes oppdatert!
Jeg mener kanskje at hvis hun ikke får logget på snart, så bør noe andre ta over våre viktigste tråder + terminlista. Jeg liker at det er full oversikt, organisering og stålkontroll på ting 

VELDIG enig med denne ;) Kan jo gi det ut helga f.eks, så kan en av dere overta om det er ønskelig ;)

MiniBolle2012 skrev:

Minni skrev:

VELDIG enig med denne ;) Kan jo gi det ut helga f.eks, så kan en av dere overta om det er ønskelig ;)

Ja veldig enig med den! Stiller meg gjerne disponibel til dette jeg altså, ikke noe problem! 

Men som du sier, vi kan gi det ut helga (kan jo si søndags kveld), også får vi ta en avgjørelse på det da!

Veldig enig med Minni ;) Greit å ha noen aktive til å holde styr på de viktigste trådene!

jeg er tilbakke som pålogget grunnen til jeg ikke har vært pålogget er flytting og da må internett mannen komme å fikse nett først... termin listen ble sist oppdatert 08.jun.2011 (endret: 29.06.2011 17:39) Innlegg nummer: 1

altså SAMME dagen dere syntes det var lenge siden den ble oppdatert

og grunnen til jeg ikke har kunne skrevet er at når jeg logger på med tlf får jeg ikke til å skrive meldinger/pm/tråder osv!
MEN jeg er fremdeles inne FLERE ganger til dagen for å lese tråder å se hva som skjer

Back
Topp