Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har vist problemer med å logge seg inn ifølge "lillebixit".. Men er veldig veldig enig med dere, terminlista burde holdes oppdatert!Minni skrev:
Jeg mener kanskje at hvis hun ikke får logget på snart, så bør noe andre ta over våre viktigste tråder + terminlista. Jeg liker at det er full oversikt, organisering og stålkontroll på ting
MiniBolle2012 skrev:
Hun har vist problemer med å logge seg inn ifølge "lillebixit".. Men er veldig veldig enig med dere, terminlista burde holdes oppdatert!Minni skrev:
Jeg mener kanskje at hvis hun ikke får logget på snart, så bør noe andre ta over våre viktigste tråder + terminlista. Jeg liker at det er full oversikt, organisering og stålkontroll på ting
VELDIG enig med denne ;) Kan jo gi det ut helga f.eks, så kan en av dere overta om det er ønskelig ;)
jeg er tilbakke som pålogget grunnen til jeg ikke har vært pålogget er flytting og da må internett mannen komme å fikse nett først... termin listen ble sist oppdatert 08.jun.2011 (endret: 29.06.2011 17:39) Innlegg nummer: 1