Ang termin

fruit

Gift med forumet
Hva sa klinikken deres? Regne fra uttak, dagen mellom eller innsett?
St.Olavs holder vel på dagen for innsett som uke 2. Men blir ikke det unaturlig, var jo dagen for uttak de ble befruktet [8|]

Dessuten føler jeg virkelig det er to spirer! Første jeg tenkte når testene var positiv.
En gutt og en jente... [:)][:D]
Blir kjempespennende!! [:)]

Stemte det med ul terminen da? [:)]

Bør vel bare forholde meg til det sykehuset sier.. Så ta evt forandringer på Ul [:D][8D]

ORIGINAL: Nesing

Både på klinikken vi var på og på Riksen fikk jeg beskjed om at innsettdagen var dagen de beregner termin ut ifra. Det stemte nøyaktig med UL-terminen jeg fikk i uke 19 + 4 også! [:)][:)]

Okei.. Da blir det regnet ut i fra den [;)]

Først og fremst, gratulerer!!!

Jeg og klinikken regnet fra uttak, og det stemte med den første ul i uke 8. Men på den ordinære ul i uke 19 ble jeg satt 5 dager FREM! Det burde jo ikke vært mulig siden man vet nøyaktig befruktning.

Snuppa er født 2 dager (eller 1 dag og 2 timer[:D]) etter UL-termin og 3 dager før IVF-termin, men var tydelig overtidig da hun kom ut[8|]

Som du vet så regnet de innsettingsdagen som befruktningsdagen på meg og[:)] Men jeg ble satt 6 dager fram på ordinær UL[:)] Så tror nok dette varierer fra persjon til persjon jeg[:)]

Vi har regnet fra innsettingsdagen helt frem til UL i dag. Da flytta legen terminen tilbake med tre dager, men sa at på den ordinære UL så kunne det bli 2 dager +/-.
Så jeg tenker ikke så mye mer på det før jeg skal på ord UL.

dæven så dere husker jente[&:][:)]

tror eg har fortrengt hele prøverørsprosessen helt eg[&:]

Noen dager fra eller til spiller ingen rolle uansett [;)]

Klinikk Hauken regnet fra dagen eggløsningssprøyten var satt.. Skjønte ikke det helt..
Men terminen stemte veldig bra,
hvis jordmoren som hadde ul skulle vere ekstra streng kunne hun satt den tilbake en dag som hun sa..
Men gjorde det ikke....[:D][:D]

Hos meg regnet de (Aleris) fra uttaksagen, noe jeg synes er logisk ettersom det jo er eggløsningen. På den tidlige ultralyden stemte dette eksakt. På ordinær ultralyd tilsa hodestørrelsen til prinsen at jeg faktisk skulle være enda noen dager på vei, men siden jeg jo ikke kan være lengre på vei enn hva jeg er ville ikke jordmoren endre termindatoen.

På medicus regnet de fra uttaksdagen og det stemte med ultralyden i uke 18+6[:)]

Back
Topp