Ang. Termin...

venterpånr2

Betatt av forumet
Siden jeg hadde SA i juni, fikk jeg ikke igjen noen mens..om jeg regner første blødningsdag i SA er jeg 10+3 i dag. Hadde tidlig ul rubdt uke 6. Ut fra den er jeg 10 uker i dag.. hvem skal jeg egentlig gå ut i fra? Er jo ikke store forskjellen men:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde også SA i midten av juni, så ingen mens før jeg ble gravid igjen. Ble satt tilbake 4-5 dager på ul, og det er den jeg går utifra. Jeg fikk beskjed om at det ikke blir helt det samme å regne SA som første dag på siste mens, så det kunne avvike noe.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Når forskjellen er så liten spiller det ingen rolle.

Jeg hadde MA i juni og fikk heller ikke mensen igjen. Ble satt tilbake ca en uke i forhold til å bruke MAblødningen som menstermin på tidlig ul.

Har vel ikke så mye å si når det er så likt. Er nok vanskelig å måle helt eksakt på så tidlig ul også, så du får eksakt termin på ordinær ul :)

Jeg hadde MA for et år siden. Hadde sykluser på 60- 70 dager etter det, så da jeg fant ut jeg var gravid ble det bare vill gjetting :p men da jeg var på UL ble jeg målt til både 10+1, 10+2 og 10+3. Så det har nok ikke særlig mye å si når det er så få dager :) jeg valgte 10+1 for det var det jeg hadde gjettet fra før :).
Så enten er jeg 12 uker i dag, eller på mandag!

Bare å bruke den du vil frem til oul, det vil bli rettet da alikevel til det som blir endelig termin:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Back
Topp