Ang. teppe forran åpningen på vognen

Alenemamma2288

Forelsket i forumet
i går da jeg og mini var på tur så gikk vi forbi en barnehage som åpnet for ikke så lenge siden. og da så jeg der hvor barna ligger å sover i vognene sine at det er ei vogn med ett tykt teppe forran åpningen. trodde barnehagene var informerte. Det var kun 1 vogn av 10 som hadde dette her. Så nå vet jeg at når mini begynner i barnehagen så skal jeg gi beskjed om dette. For å si det slik så var det der hvor mine foreldre bor. å di bor 2 timers gå tur fra meg.

Det er litt rart det der med barnehage... De er pålagt å følge det som foreldrene sier/krever.... Tror jeg... Men FYSJ!!!!! [8|] Ei venninne av meg jobber i barnehage, og fikk hakeslepp over hvor mye klær et barn hadde på seg når det skulle i vogna og sove - men hadde fått beskjed av foreldrene at DÈT skulle hun ha på seg. Stakkars bebissen var søkk våt da de tok henne inn igjen... Så er nok veldig vanskelig det der.

men teppe foran vogna - de burde vite bedre ja... Nå er det jo en HELT ny barnehage da, og sikkert en del "ferskinger".... [;)]

De har tidligere vært nede på skolen, men har akuratt flyttet opp i en stor og fin barnehage.

Teppe over vognen er fyfy.

Muligens en vikar eller nyansatt som ikke var klar over det.. er jo flere som legger ut barna, så blir det gjerne gjort litt annerledes.. får håpe noen av de andre så det og informerte! :)
Må ærlig innrømme at jeg ikke var klar over dette for et par år siden, så har nok gjort den store synden selv ved et par tilfeller[:(]

Gikk dere forbi, og så var du helt oppi vognene og så at det var så godt tildekket?

vognene står helt opptil en vei. og det var lett å se at de hang over slik at det ikke var noe luft som kom inn å slik.

i den bhg eg jobber i har vi og tepper forran åpnoingen på noen unger.
for de trenger d mørkt for å sovne.
men vi passer seff på at d er en åpning i ene siden eller noe. [:)]

E jo ikke store åpningen som skal til før de får godt med luft. Er jo ikke sikkert teppet var såååå tykt.
Kan jo og være det hang midlertidig. De har jo vognvakt i bhg, så de hadde nok kontrol.
Er ikke fy fy med teppe over vognen når det er eneste måten til å få barna til å sove.

Får håpe de hadde kontroll, er overhodet ikke bra å tette helt.

Uff, ei venninne og jeg var på et senter tidligere i uken, også var vi innom Barnas Hus. Der ser vi et foreldrepar som har baby i bag. De hadde helseteppet hengt helt igjen forran åpningen, og regntrekket over der igjen. Og de hadde Oth vogn. Det regntrekket der er jo så tett. Fikk helt vondt når jeg så det, og angrer enda for at jeg ikke gikk bort å "tipset" om at ikke det der er så lurt...

Back
Topp