Ang temping...

emk1004

Glad i forumet
Jeg hadde el den 27 juni og etter tempen sank etter el. Gikk det 2dager så steg tempen til 37,20 og der har den ligget nå i 13 dager skal snart ha mens. Men hva betyr denne høye tempen? Normal temp på meg er 36,80.
Noen som vet?

Basert på at jeg også har lest den andre, hvor du sier positiv el test den 27. Så hadde du ikke el da, du hadde el dagen før den dagen tempen steg. El er somregel 1-2 dager etter positiv test, og tempen synker ikke etter el, den stiger, fra dagen etter at egget slipper.

Jeg antar du snakker om å måle basaltemperatur, med en gang du våkner, før du står opp, etc.

Derved er du 13 dpo, og det er helt vanlig at tempen da fortsatt er høy, gravid eller ei.
Det finner du ut av i løpet an helgen, for da synker den trolig enten rett før eller etter mensen kommer. Eller så blir den, om du er gravid.

Basert på at jeg også har lest den andre, hvor du sier positiv el test den 27. Så hadde du ikke el da, du hadde el dagen før den dagen tempen steg. El er somregel 1-2 dager etter positiv test, og tempen synker ikke etter el, den stiger, fra dagen etter at egget slipper.

Jeg antar du snakker om å måle basaltemperatur, med en gang du våkner, før du står opp, etc.

Derved er du 13 dpo, og det er helt vanlig at tempen da fortsatt er høy, gravid eller ei.
Det finner du ut av i løpet an helgen, for da synker den trolig enten rett før eller etter mensen kommer. Eller så blir den, om du er gravid.

Ja jeg snakker om basaltemperatur ☺så den kommer til å synke hvis jeg IKKE er gravid. Men holde seg hvis jeg skulle være så velsignet med en spire? Men om jeg er 13 dpo,burde vel cb dig utslå som gravid??

Den holder seg i ca hundre dager om du er gravid, og synker i forbindelse med mens om du ikke er det.

Den digitale 13 dpo er... Tja, litt tidlig. Noen får og andre ikke på dem før ikm.
Du har ikke billigtester?

Den holder seg i ca hundre dager om du er gravid, og synker i forbindelse med mens om du ikke er det.

Den digitale 13 dpo er... Tja, litt tidlig. Noen får og andre ikke på dem før ikm.
Du har ikke billigtester?

Nei har ikke billigtester men vil bestille,problemet er at jeg ikke har visakort.og må bestille med spendon visa. Mem vet ikke hva det koster,og hvor mye jeg må kjøpe spendon for. Vet du noe om dette vil bare ha gravid tester i såfall.

Nei har ikke billigtester men vil bestille,problemet er at jeg ikke har visakort.og må bestille med spendon visa. Mem vet ikke hva det koster,og hvor mye jeg må kjøpe spendon for. Vet du noe om dette vil bare ha gravid tester i såfall.

Hva graviditetstestene koster kan du jo se selv på f.eks. http://www.billige-teste.dk/ (samme side som den norske, bare hakket billigere og raskere levering for min del, selv om jeg bor langt nord!). Eller du kan bestille på ebay, men det tar antakeligvis lengre tid. Sambo tror 200 kr er minste man kan kjøpe spendon-kort for.

Hva dytter du for, altså, hva er det du ikke har fått svar på?

Sånt skjer, jeg bare lurte på om det var noe mer vi burde svare på her.

Back
Topp