ang tapetsering av dører?

ostepoppen

Gift med forumet
har tenkt til å tapetsere skapdørene på kjøkknet mitt. men hva gjør je så lenge dørene er bredere enn tapeten??bli jo litt dumt å skjøte på??

jeg måtte kjøte på mine dører og det synes ikke[:)]

det va du som ha tapetsert garderobedører??

er det vanskli?? er det noe je kan klare tru du? er superkløne...

ORIGINAL: ostepoppen

Hehe.. var ute for å kjøpe nå.. Jeg gikk bort til han i hjelpedisken på Obs glad og fornøyd: "Hei, hvor er tapetavdelingen? Jeg skal nemlig tapetsere skapdører inatt[:D]" "Vi har ikke tapet..."

Kjipt??!! Oh YES!!

ORIGINAL: Askepott:D

ORIGINAL: ostepoppen

Hehe.. var ute for å kjøpe nå.. Jeg gikk bort til han i hjelpedisken på Obs glad og fornøyd: "Hei, hvor er tapetavdelingen? Jeg skal nemlig tapetsere skapdører inatt[:D]" "Vi har ikke tapet..."

Kjipt??!! Oh YES!!

å så typisk!!!!!!!!!!!!!

Verste som finns[:@]

Men du... ang skjøte på tapet. Da er det alt ettersom hvilken type tapet, tykkelse, mønster, farge osv som gjelder. Ikke alle er enkle og skjøte på. Det bør vre en tynn papir tapet.

Som jeg skrev i den andre tråden. Husk å slipe ned dørene først. Slik at du får en ruere overflate. Bruk det groveste sandpapiret. Og husk bruk tapet LIM ikke klister.

Hvis ikke holder tapeten i et år, så detter den av i hjørnene[;)]

eksempel:

mmmmmhm.. Og jeg ble skikkelig grinete! Når jeg nemlig bestemmer meg for noe skal det skje med en gang!! (Dårlig egenskap.. i know[8D])

Back
Topp