Ang tante rød etter fødsel:P

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Dere som har fått tilbake mensen, var det rett på med kraftig blødning første gangen, eller begynte det så smått med blodspor? Grunnen til at jeg spør, er at jeg har hatt litt brunlig utflod halve dagen i dag, men ikke noe mer blod e.l. :P og jeg håper for guds skyld at det er tante rød som er rett rundt hjørnet, siden jeg ikke har vært så flink å huske minipillene, og vi hadde ubeskytta sex en gang før jeg begynte på de:/ har nemlig vært litt uggen og hatt masse luft i magen hver dag de siste 2 ukene! Kjenner rare lukter og smaker, er surrete og rar i hodet! Uffameg, og noe test tør jeg ikke ta! Nei, håper det er tanta som melder sin ankomst, noe anna tør jeg ikke tenke på!

Kjenner den følelesen ja! Var sånn med med etter nr 2! 4,5 mnd etter hun var født var jeg jammen gravid igjen! (Men uten symptomer da)..

Meeen... jeg har fått tilbake mensen nå, den er langt ifra regelmessig.. men det starter med brun/lys rosa spor eller utflod det første døgnet..og så begynnet blødninga for fullt! :eek::p og varer i 3-4 dager ;)

Kjenner den følelesen ja! Var sånn med med etter nr 2! 4,5 mnd etter hun var født var jeg jammen gravid igjen! (Men uten symptomer da)..

Meeen... jeg har fått tilbake mensen nå, den er langt ifra regelmessig.. men det starter med brun/lys rosa spor eller utflod det første døgnet..og så begynnet blødninga for fullt! :eek::p og varer i 3-4 dager ;)
Uff hjelp!:P har hatt så mange rare tegn, så jeg ble litt nervøs her:P men i dag er det akkurat dom du beskriver, litt mer blod, så jeg tror nok det er mensen ja.. Og akkurat denne gang er jeg veldig glad for å få den tilbake!;)

Etter hvordan du beskriver det, så virker det som om det er mensen ;) tante brun/rød er nok tilbake :P hahah..

Har hatt mensen 1 gang siden fødsel og første dagen var det mest brunt som du beskriver:P Så fulgte 2 dager med rødt:P;)

Back
Topp