Ang tøyvask

[trultemor]

Elsker forumet
Bruker dere skyllemiddel i klesvask og sengetøyvask til babyene?

Jeg slutta med det da jeg fikk barn første gangen, men nå har jeg begynt litt med sånn sensitive-sak. Er jo godt med litt god lukt da. Men bruker vanlig vaskemiddel, vanlig Omo, ikke sensitive.

Hva med dere?

bruker skyllemiddel ja, som regel en eller annen variant av comfort/ my e.l, samme som oss[:)]

ja gjørr det... ingen forskjell på mitt tøy og mini sitt... [:)] 

her er det omo vaskemiddel og comfort skyllemiddel til både oss og bebis. Men vi halvblander skyllemiddelet med vann, er ikke glad i så streke saker...

Bruker neutral vaske og skyllemiddel, og comfort sommerfrisk innimellom. Jeg er avhengig av tøymykner!![:D] Jo mer jo bedre[:D]

ORIGINAL: litlå

sign..

Jag är väldigt känslig mot vaskemiddel själv... men då jag har tøymykener i så har jag ikke problem i det hele tatt!

Så her har vi Blenda sensitiv vaskemiddel og comfort sensitiv tøymykener! Funkar fint for både mig och lillen [;)] Som för övrigt blir 4 månader IDAG [:D]

ORIGINAL: Isolde92

Jag är väldigt känslig mot vaskemiddel själv... men då jag har tøymykener i så har jag ikke problem i det hele tatt!

Så her har vi Blenda sensitiv vaskemiddel og comfort sensitiv tøymykener! Funkar fint for både mig och lillen [;)] Som för övrigt blir 4 månader IDAG [:D]

Gratulerer med dagen! [:D]

Bruker alltid skyllemiddel vi. Syns det lukter litt bedre av klærne da (tørker klærne inne). Men bruker sånn sensitiv skyllemiddel da [;)]

ORIGINAL: litlå

Back
Topp