ang tørketrommel

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
gi meg alt det positive ved en tørketrommel og alt det negative[;)]

Go on!!![8D]

klærne blir myke og gode, kjekt å ha om det haster å få noe tørt, blir aldri man går tilbake til å lufttørke handukene igjen[;)] Negative er at den drar strøm som pokker og den støver. Men vi bruker den kun til undertøy,handuker og når det haster med å få tørket noe, så da blir det ikke så ille. Og vi har den på vaskerom, så støvet forblir der inne[:D]

ja har hørt at den bruker mye strøm[&:] derfor usikker.....
Men vet det er kjekt med 2 små i bhg for å få klær raskt tørt, og myke håndkler[:)]

ORIGINAL: OneOnOne

klærne blir myke og gode, kjekt å ha om det haster å få noe tørt, blir aldri man går tilbake til å lufttørke handukene igjen[;)] Negative er at den drar strøm som pokker og den støver. Men vi bruker den kun til undertøy,handuker og når det haster med å få tørket noe, så da blir det ikke så ille. Og vi har den på vaskerom, så støvet forblir der inne[:D]

Signerer! Men bruker det på babyklærne og ikke undertøyet![8D]

ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤

gi meg alt det positive ved en tørketrommel og alt det negative[;)]

Go on!!![8D]

Eneste som kan være negativt er jo at den trekker strøm, men finner du en med lite strømforbruk er det ikke gale.
Klærne kan jo krympe også, hvertfall slik jeg har opplevd og hørt.

Klærne blir tørre fort, myke og varme.

Hos meg brukes den nesten bare på sengetøy og håndkler.

Slipper å ha tørkestativ på utstilling konstant![:@]

Ja, vår har ryki..[X(]

Nyere bruker ikke så mye strøm engang. Du får klærne tørre kjappt samme kveld.
Klærne blir mye og gode. Håndklærne skrubber ikke huden etter hver dusj.
Har man husdyr fjernes mye pels fra tøyet. Hater stivt babytøy.
Et must om vintern.. blir fuktig og kan bli rått inne om man alltid tørker tøy inne.
Greit å tørke ute om sommern men om vintern er tørketrommel et must.

Vår går 2-4 ggr i uka. Og vi får månedsregninger i strøm på 600kr på vintern.. så SÅ mye strøm kan de nye modellene neppe bruke[:D]
Vår er et par år gammel tilogmed.

vi bruker den på omtrent alt tøy, og jeg elsker den!!! koster litt i strøm, men det er det verdt!

Om eg ikkje hadde hatt tørketrommel hadde sengesett osv tatt all plassen i leiligheten, så eg priser gud for at det finnes[8D]

Back
Topp