ang sykroken

Stinius

Gift med forumet
Har blitt medlem, men skjønner ikke noe av forumet... er det ingen diskusjonsdel og et sted med masse bilder? Virker jo helt tomt... *leter videre mens jeg venter på svar*

Jeg bruker knappen "Nye innlegg" øverst! Da ser du alle de nyeste innleggene [:)]

Meldte meg inn jeg oså, men tror det er en slags karantenetid før du får tilgang til hele forumet. Først et døgn før du ser noe særlig, og så må du presentere deg for å få tilgang til flere kategorier. Og mon tro om du ikke må skrive 25 innlegg elelr noe for å få tilgang til alt. Men sikkert noen som kan gi et bedre svar enn jeg altså!

Dette står under generell info:

Ved registrering vil nye brukere fra i dag av, kun se og . Brukeren vil ikke kunne se mer av forumet, før det er lagt inn et innlegg i Hvem er vi. Altså en presentasjon av seg selv. Kontoen er også satt i karantene i 24 timer fra registrering. Forumet vil automatisk gi tilgang etter presentasjon og 24 timer.

Brukeren vil da få tilgang til deler av forumet. Men følgende forum, men underkategorier vil ikke lenger være tilgjengelig, før man har nådd 45 innlegg:
- Oppskrifter forumet
- Produktgalleri forumet
- Redesign og gjenbruk forumet
- Skrytealbum forum
- Brukernes blogshops osv. forumet
- Profil album

Det er flere forum som ikke teller på innleggstellerne:
Skravleforumene
Hvem er vi
Testforumene
Ris og ros

Back