Ang sykling og gravid

¤Luga¤

Gift med forumet
I dag har jeg sykla et par mil! (ikke noe jeg venligvis gjor nei, måtte hente sykkelen)..
Føler meg skikkelig sprek nå! Lurer på om jeg skal fortsette å sykle litt hver dag, ikke så lant bare[8D]

Har jo alltid hørt at når det nærmer seg termin dato, kan man gå lange turer for å få i gang fødsel. Kan sykling gjøre samme nytten tro? I forhold til fødsel, hvor lurt er det å være trent/god form?

jeg sykla masse i siste del av graviditeten, men hadde ikke noen "svupp"fødsel, og ikke kom han før termin heller..

men det var deilig for samvittigheten da - og sikkert et syn for guder der jeg kom tråkkende bortover med magen oppå styret [:D]

ORIGINAL: Dollface™

jeg sykla masse i siste del av graviditeten, men hadde ikke noen "svupp"fødsel, og ikke kom han før termin heller..

men det var deilig for samvittigheten da - og sikkert et syn for guder der jeg kom tråkkende bortover med magen oppå styret [:D]

Haha, ja det tror jeg også! Herlighet, følte meg rimelig corny i stad...Oppover bakkene, nesten med tunga ut av munn, med buksene som trykka baby oppi ribbeina! Hjelpes meg..., men god trim er jeg sikker på det var, for kjenner det i låra nå[:D][8D]

Eneste jeg vet er at syklingen kan gi smerter i bekkenet, sånn at du er obs på det [:)]

Back
Topp