Ang sykemld...

**entil**

Glad i forumet
Vi har veldig vanskelig for å bli gravid, å når det først klaffer så mister vi[:(]

Denne gangen føles alt så mye annerledes. Symptomene er sterkere, og det samme med følelsen. MEN, jeg er konstant nervøs, og hver gang jeg er på do, så skjekker jeg papiret for blod.. Jobben er ganske stressende, pluss at jeg må gjøre en del tunge løft iløpet av dagen.. Jeg er ikke spesielt sliten akkurat nå, men fryktelig engstelig for den lille spira..

Så, syns dere det er dumt av meg å høre med legen ang sykemld? Mamma mener nemlig at jeg kommer til å bli sykemld uansett.. At jeg har ett risikosvangerskap..

Skal til legen i morgen..
 
Hva betyr det? Jeg har mistet til sammen 3 spirer. 2 spontanaborter og 1 som lå utenfor livmor.
 
Jeg ville sykemeldt meg, hvertfall til du er over den verste kneiken. Så ville jeg snakket med sjefen min om tilrettelegging, at du feks slipper de tunge løftene og slike ting. Som legen min sa, så er ikke graviditeten en sykdom, men man er alikevel gravid, og når det er en viss risiko så ville jeg tatt det med ro.
 
Ville lyttet til min egen kropp,kan nesten ikke fortelle hva andre skal gjøre [:)]
 
ORIGINAL: .::Tiiine::.

Ville lyttet til min egen kropp,kan nesten ikke fortelle hva andre skal gjøre [:)]


Jeg får høre hva legen sier først. Jeg skal i allefall be om henvisning til GYN og få tatt hcg...
 
Back
Topp