ang sykemelding???

sdln

Betatt av forumet
Hei lurer på en ting ang sykemelding, hvordan legger man det fram for legen?? er redd han skal tenke at jeg "syter"...Jeg har aldri vært sykemeldt før og kjenner at jeg er nødt å krype til korset og ringe legen i morgen tili. Jeg har hatt vondt i ryggen i 2 uker nå og det er begynnt å bevege seg ned til hofta, jeg kjenner også at jeg er så sliten om dagen at jeg knapt klarer å komme meg gjennom dagen når jeg er på jobb. Det skal sies at jeg har jobbet 100 % til nå i tillegg til deltid skole. Jeg har vært i praksis og hatt 4 eksamener + at jeg har styrt med andre ting og i tillegg vært gravid inni alt dette. Men tror nå at det har innhentet meg og nå føler jeg eg utslitt [&:]...

Huff dette ble langt, beklager måtte få det ut [:)][:)][:)]

synes du skal si akkurat det du skrev her -synes du har vært super flink til nå!! du skal jo ha overskudd til å nyte svangerskap og få et lite overskuddslager også!! LYKKE TIL[;)]

ORIGINAL: TITTIN72

synes du skal si akkurat det du skrev her -synes du har vært super flink til nå!! du skal jo ha overskudd til å nyte svangerskap og få et lite overskuddslager også!! LYKKE TIL[;)]

Enig. Forklar akkurat hvordan du har det, og legen vil nok se at sykemelding er til ditt beste nå. Du må tenke på din helse og barnet. Lykke til!!

takk for svar [:)]... da skal jeg gjøre det [:)]. orker ikke en dag til på jobb når jeg føler eg slik som nå, man skal jo fungere hjemme også[;)]. Er forresten 28 uker nå og har en ganske tung jobb med mye tungt stell, jobber i helsevesenet[;)].. Jeg har ikke blitt så veldig "stor" ennå men det kjennes at man er 2 i kroppen [:D].

Back
Topp