ang sykemelding..

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
er nå blitt 100% sykemeldt, ut månden..legen kunne bare skrive en måned om gangen,så ha sa jeg måtte fornye den om jeg sku sykemeldes lenger.
regner med at jeg blir sykemeldt ut svangerskapet, pga ryggen osv.hvordan fornyer jeg den da? ringer, eller må jeg levere enda et brev t nav/sjefen??[8|]

kan jo bare spørre om svangerskapspenger da så slipper du ny sykmelding hver mnd[:)]

leverte sykmelding hver mnd første gang, andre gang fikk jeg helldigvis svangerskapspenger tidlig og slapp styret med dra til lege kun for sykmelding.

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

du ringer legen også får du ny sykemelding som du må levere til arbeidsgiver igjen.

okei..Så jeg trenger ikke ha nye time hos legen?

ORIGINAL: MaRtE:)

kan jo bare spørre om svangerskapspenger da så slipper du ny sykmelding hver mnd[:)]

leverte sykmelding hver mnd første gang, andre gang fikk jeg helldigvis svangerskapspenger tidlig og slapp styret med dra til lege kun for sykmelding.

de søker jeg på hos nav? men må jeg ikke ha sykemelding da?[8|]

ja jeg er veldig uvitene, for dette er første gang jeg er sykemeldt!

ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*

dra til legen og si du vil ha det hvis du ikke kommer til å jobbe før fødsel uansett. legen din ordner dette.

ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*

dra til legen og si du vil ha det hvis du ikke kommer til å jobbe før fødsel uansett. legen din ordner dette.

ok:)
Får prate med legen på neste kontroll.

Takk for svar alle sammen[:)]

Jeg har vært full sykmeldt siden september, og har da tatt turen til legen 1 gang i mnd. De skal ikke skrive  for lengre ad gangen pga regler om oppfølging, men det er i grunn bare en formalitet hvis man faktisk ikke er i stand til å jobbe uansett.

Back
Topp