Ang. sykemelding når jeg ikke har fortalt det på jobben..

MissSunshine

Betatt av forumet
Jeg har ikke fortalt på jobben at vi snart skal i gang med prøverør - og foreløpig har jeg ingen planer om det heller. Men hvordan blir det da med sykemeldingen ved uttak/innsetting? Der står det jo diagnose + stempel fra fertilitetsavdling..

Hei. Jeg har samme problemet... Men hva skal du si da? Bare at du er blitt syk og må bli borte noen dager???

nei det har de jo ikke.. Men føles bare litt rart å ikke fortelle alt liksom.. Men, men... Jeg er jo egentlig en sånn person som forteller alt til alle, så jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde meg..[:D][:D]

Å, takk for svar jenter[:)] Nå ble jeg letta, deilig å slippe å tenke på det midt oppi alt det andre.

For meg så er det foreløpig helt unaturlig å fortelle om forsøket på jobben, så jeg får heller finne på en troverdig historie[8D] Jeg er nok ganske så privat av meg, kun de aller nærmeste vet noe her.

MissSunshine på min sykemelding så var det ikke stemplet fertilitetsklinikk men bare Kvinneklinikken i Porsgrunn og navnet på legen. Ellers som de ande sier så er bare diagnosen på første side som du skal ha, bare pass på å riv den av før du skal levere sykemeldingen.

Back
Topp