ang svigerforeldrene...

Lefsen84

Forumet er livet
huff har ett problem med di.. klarer liksom ikke å holde seg unna dattera vår når hun sover og vekker henne og diverse ting..som feks på lørdag når hun døypte seg så vekket hun bevist sofie og sa at hun lå åg hyl grein men det var ingen som hadde hørt henne og hun var drit trøtte i armene hennes..og i går så hadde vi lagt henne i senga vår så kom di på besøk så hørte di ett pip ifra henne så sa faren jeg henter henne,men vi sa nei hun skal ligge der for hun er trøtte..men da sa han nei herregud nå er vi  besøk og nå bestemme me og sånt..ble heilt paff, neste gang så ska eg stilla meg forann dørå!!!andre som har samme elleproblemer med di?

Nei, har heldigvis ikke det problemet.
Jeg hadde sagt klart ifra.

Får hun problemer med å sove er det jo dere som sliter om nettene... [:@]

her kommer mine svigerforeldrene aldri på besøk.... kommer de så r d uanmeldt også r de her i kanskje 10 min... de har vært her ca 3-4 ganger sidn david ble født...
ikke vil de på trilletur md han heller... de har hvertfall aldri spurt...
moren t samboern min har ikke ringt en gang idn han ble født heller....
r så forbanna på de...

syns d r synd guttn vår ikke få ordentlige besteforeldre..
moren min lever ikke, og faren min bor i oslo[&:][&:][&:]

samme her å! Hater når de vekker han! og så roper de hele tiden når de snakker til han, som om han ikke hører- hallo-han er en baby og han kan faktisk ikke snakke! og jeg sier ifra,tro meg, men blir ikke hørt.. men heldigvis bor de langt unna og kommer sjelden[;)] men du kan jo prøve å få mannen din til å snakke med dem alene?, kanskje de hører på han?

Har litt problemer med svigermor jeg også[&o] Hun har født fire barn så hun tror at alt hun gjør er riktig..Men ikke alt som funker på gutten vår..Foreldrene vet som oftest best, og kjenner barnet sitt best - men det skjønner ikke hun..Hun skal liksom lære meg hele tiden hva jeg skal gjøre..[:'(]

ja still deg omså foran døra! synes det er veldig uomtenksomt av dem at de ikke kan la ungen sove i fred!!

ORIGINAL: tipsy

huff har ett problem med di.. klarer liksom ikke å holde seg unna dattera vår når hun sover og vekker henne og diverse ting..som feks på lørdag når hun døypte seg så vekket hun bevist sofie og sa at hun lå åg hyl grein men det var ingen som hadde hørt henne og hun var drit trøtte i armene hennes..og i går så hadde vi lagt henne i senga vår så kom di på besøk så hørte di ett pip ifra henne så sa faren jeg henter henne,men vi sa nei hun skal ligge der for hun er trøtte..men da sa han nei herregud nå er vi  besøk og nå bestemme me og sånt..ble heilt paff, neste gang så ska eg stilla meg forann dørå!!!andre som har samme elleproblemer med di?

Huff, kjenner igjen det der... Ikke at svigerforeldrene mine er så fæle altså, men på søndag, da Ludvig ble døpt, var det ikke akkurat stille rundt vogna hans... Han var så trøtt at han hylgrein til slutt, ikke så rart det, etter bare et par timers søvn i løpet av dagen... I to dager etterpå gjorde han nesten ikke annet enn å sove stakkar...

Jeg sier det rett til folk jeg og blir skikkelig irritert når de prøver å belære oss... Flere som sa til meg mot slutten av selskapet at han sikkert hadde fått vondt i magen pga. suppa jeg hadde spist... ÆRLIG TALT! Etter en drøy måned med kolikkgråt så tror jeg jeg kjenner igjen det liksom... [:@] Fikk nesten lyst til å hyle at han skriker bare fordi han er trøtt etter at dere har holdt ham våken! [;)]

Back
Topp