ang svak strek ;)

Trøllmor

Blir kjent med forumet
Hei ;) tok billig gravidtest i dag tidlig og den var svak ;) så jeg har ett lite håp nå ;) noen som har opplevd å få positiv strek uten å vært gravid på de billige testene?

jeg fikk svak strek med første man 9po. =) Grunnen til at det er så svakt er nok at du ikke har kommet til ikm enda =)
har lest at falsk positiv er veldig sjelden, men at man kan teste positivt, og få en kjemisk eller en sa....

MEN jeg tror en strek er en strek =) =) så jeg hadde testet i morgen, for å se om det kom en sterkere strek, så på mandagen igjen osv =) men jeg er jo testoman =)

Jeg brukte den ene fra billigtester forrige mnd, ikke den strimmeltesten med den andre billige, å der fikk jeg en svak og tynn strek, men var ikke gravid.
Bruker du strimmeltestene?

Jeg har fått 3 svak positive svar på 3 clear blue tester. Føler jeg er gravid, og tenker at en strek betyr at det finnes Hcg hormoner i kroppen, men tør ikke juble før jeg får en sterk positiv test. Har tatt digital test, og den var negativ. Har bestilt noen billigtester, og tenkte å vente ett par dager før jeg tester igjen. Håper så den viser ett klart svar! :-)

Takk for svar ;) Ja jeg bruker strimmeltestene... er 3 dagen jeg tar på rad nå... torsdag var det ingenting,fredag var det veldig svak,og i dag enda en svak,men sterkere enn den i går ;)

Miss09 skrev:
Takk for svar ;) Ja jeg bruker strimmeltestene... er 3 dagen jeg tar på rad nå... torsdag var det ingenting,fredag var det veldig svak,og i dag enda en svak,men sterkere enn den i går ;)

Da sier jeg bare GRATULERER

Håper du ha rett!!! ;)

krysser fingrene for hele gjengen :D

Jaaaa ;)

Back
Topp