nancy drew
Forumet er livet
hva kan jeg lage av melk som er sur??? oppdaget plutselig at all melken i kjøleskapet mitt er blitt sur...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nancy drew
gått ut men en dag... men har ikke vært åpen... syns jeg har hørt at man kan lage vafler eller pannekaker av det, men blei litt usikker... noen som har prøvd det
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
Uopna melk så gjekk ut igår kan FINT brukast te heilt vanlig. Ikkje nødvendigvis vafler å sånt.. Da e jo heilt fine, goe melk..
ORIGINAL: DivaX
ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg
Uopna melk så gjekk ut igår kan FINT brukast te heilt vanlig. Ikkje nødvendigvis vafler å sånt.. Da e jo heilt fine, goe melk..
Ikke bestandig faktisk. Jeg drakk melk jeg trodde ikke hadde gått ut på dato, men den smakte py.... og den hadde bare gått ut dagen før[&:]
gått ut men en dag... men har ikke vært åpen... syns jeg har hørt at man kan lage vafler eller pannekaker av det, men blei litt usikker... noen som har prøvd det