Ang stripping

Ellise

Flørter med forumet
Jeg er i uke 37 og var på ultralydtime på sykehuset i dag pga vekstestimering (stort barn). Etter timen ville gynekologen kjenne om jeg var moden. Hun kjørte to fingre opp og holdt de der så lenge. Det var fryktelig vondt!! Føltes som hun tøyde og dro i livmorhalsen. Hun sa hun kjente hodet på babyen. Kan det ha vært at hun strippa meg?

Sa hun ikke om du hadde åpning? Var selv på sjekk for om det var åpning i uke 38,men det var lukket så hun jordmora ville ikke gjøre noe da. Men bare sjekken gjorde vondt, blødde litt etterpå.

Sa hun ikke om du hadde åpning? Var selv på sjekk for om det var åpning i uke 38,men det var lukket så hun jordmora ville ikke gjøre noe da. Men bare sjekken gjorde vondt, blødde litt etterpå.
Hun sa jeg ikke var moden. Men hun pressa liksom fingrene inn. Sa "nå er jeg gjennom og nå kjenner jeg hodet". Og hun holdt der veldig lenge. Nesten så jeg slo vekk hånda hennes. Mulig det bare var en vanlig undersøkelse, men da er jeg skikkelig pyse i såfall!

Hun sa jeg ikke var moden. Men hun pressa liksom fingrene inn. Sa "nå er jeg gjennom og nå kjenner jeg hodet". Og hun holdt der veldig lenge. Nesten så jeg slo vekk hånda hennes. Mulig det bare var en vanlig undersøkelse, men da er jeg skikkelig pyse i såfall!
Kan godt hende hun strippet ja:) Uansett om hun gjorde det eller gjorde en vanlig undersøkelse, så er det vondt! Jeg har syntes at det har vært grisevondt alle gangene jeg har blitt undersøkt iallefall. Jordmor sa at jeg ikke skulle si at jeg var pysete, fordi det ER vondt når de river og sliter der inne. Min erfaring iallefall:D

Back
Topp