Ang. stripping...

madison25

Glad i forumet
Jordmoren min har aldri nevnt for meg at hun kan strippe/tøye meg eller noe når jeg nærmer meg termin. Hun er klar over at jeg gikk 13 dager over sist og sier bare "Uff, får håpe du slipper det denne gangen iallfall.." Jeg har time hos henne på termindagen, og lurer litt på å spørre henne om hun kan sjekke om jeg er moden og eventuelt strippe litt. Men hun er pensjonert som praktiserende jordmor, og driver kun med svangerskapsomsorg (sikkert godt over 60 år vil jeg tro) så jeg vet ikke om hun vil gjøre dette da? Hva tror dere? Kan jeg spørre om det?

Okey, så dere tror hun vil gjøre det selv om hun ikke er praktiserende lenger? Har lyst til å vite hvordan ting "ligger ann" og har lite lyst til å gå mange dager over.. Også synes jeg det er litt tullete å kontakte en privat jordmor for dette når jeg allerede har en som jeg går til. Tror jeg skal ta motet til meg å spørre henne :) Håååper hun vil gjøre det da..

joda, ikke noe tegn te fødsel her.. Traff på jm mi ikveld, og da spurte eg na om hu ikke kunne sette noen nåler på meg neste gang (onsdag 14/7) joda d skulle hu vettu.. Men tror nok eg ska få hu te å røska litt oppi der og ;)

Ska senda deg noe fødestøv, så du sleppe å gå te termin ;)

joda, ikke noe tegn te fødsel her.. Traff på jm mi ikveld, og da spurte eg na om hu ikke kunne sette noen nåler på meg neste gang (onsdag 14/7) joda d skulle hu vettu.. Men tror nok eg ska få hu te å røska litt oppi der og ;)

Ska senda deg noe fødestøv, så du sleppe å gå te termin ;)
Så bra at hu ville hjelpe deg litt på vei da ;) Får håpe det har god effekt :) Trenger en bøtte med fødestøv her tror jeg, for har hatt 2 modningsakupunktur runder hvorav den siste med strøm i nålene uten at det er blitt noe baby her enda... *sukk* .. ny runde med nåler på mandag.. (gir ikke opp..)

Back
Topp