han kjente innvendig sånn som gynekologen gjør og forrige uke var den stor som en pingpong ball ca, og det har den var siden siste jeg gravid, og jeg vet at jeg ikke er lengre gravid enn det jeg er nå, mens jeg gikk med lille snuppa nå sist så fikk vi beskjed av jordmoren ved sykehuset at siden vi kunne litt om anatomien min og sånn så gjorde det ikke noe at han brukte hansker å kjente oppe der om det evt hadde begynt å utvide seg men ikke å tøye det ut altså, men bare å føle etter om det var åpning. flott å ha sin egen gynekolog. jeg vet jo det at siden det er tredje mann at magen kommer litt fortere, men sist jeg var hos gynekolog, så sjekken han livmoren min og han var helt forbauset over at den hadde gått helt tilbake til sin normale str som om at jeg ikke skulle ha gått gravid i det hele tatt, noe som jo ikke er vanlig. men livmoren kan allerede kjennes over bekkenet når han kjente i går, det var ca 5 cm over bekken benet, noe jeg syns er helt utrolig. jeg frykter mest at noe skal være riv ruskende galt, frykten er ikke at det skal være flere der inne for det hadde jo bare vært kos, men begymringen er at det er en, og at noe er galt siden den vokser så fort.. hva tenker dere.? jeg sliter jo veldig med angst og spess rundt det med usikkerhetene når man går gravid. det er ikke noe galt i å kjenne der oppe damer, så lenge man bruker sterile hansker, det er ikke noe verre det enn å ha sex, for det er mere rolige å forsiktige bevegelser når man får følt seg frem med hånda. dere kan faktisk kjenne etter selv også, men dere bør få det klarert med lege først for å ikke gjøre noe feil...