Ang. str graviklær

Jaybird

Gift med forumet
Er det noen her som vet hvordan str på graviklær fungerer? Har en gravibukse som er veldig fin. Men har prøvd andre i samme str som ikke var så fine.

Er til vanlig 38 i bukser. Eller 30 i den andre type str^^. Tror jeg.

jeg opplever at jeg må ha litt mindre størrelse i gravidtøy

Sist måtte jeg kjøpe en størrelse mindre i gravidklær enn jeg gjør til vanlig.

Det varierer veldig med hvilket merke det er og hva slags plagg det er. Har kjøpt noe tøy på HM, og opplever at topper og vanlige tøybukser må jeg ha en størrelse mindre enn jeg bruker til vanlig, mens jeg måtte ha vanlig størrelse på et par jeans jeg kjøpte.

Hmmm. Ja, kjøpte en bukse på hm i str. 36. Så det kan nok stemme. Men blir vel større, så kanskje satse på vanlig str uansett. Takk for svar=)

jeg kjøpte en shorts når jeg var 12 uke, og allerede nå som jeg bare er 18 uker, merker jeg den begynner å bli trang, så kan godt hende du får bruk for dem likevel, ha litt å vokse i [;)]

jeg prøvde faktisk en bukse på hm for ikke så lenge siden (i min vanlige str) - den var trang over rompa!! [8D]

prøvde 3 (TRE) bukser på HM, begge i samme str jeg bruker til vanlig og jeg fikk de ikke over knea!!!![:@][&:][>:]

ORIGINAL: maltesers

prøvde 3 (TRE) bukser på HM, begge i samme str jeg bruker til vanlig og jeg fikk de ikke over knea!!!![:@][&:][>:]

Jeansen jeg kjøpte var snodig nok veldig trange rett over kneet, så noen av de buksene har en merkelig fasong.

jeg bruker vanlighvis 36, i gravidklær går det i 38, noe i 40 [8|][;)] (bukser altså [;)]

Jeg syns det er veldig vanskelig med gravidklær. For i begynnelse. Sitter alt kjempe fint og etterhvert som det nærmer seg slutten så sklir topper og alt oppover magen og buksene blir ubehagelige i live uansett om det er gravidklær:) Så jeg syns det er vanvittig vanskelig:) Og i tillegg har jeg klart å miste alle klærne som jeg hadde sist gang og jeg som hadde så mye fint så nå må jeg kjøpe alt nytt:(

Bruker str 40/42 til vanlig å i gr.klær
men er ikke alle buksemodellene hos hm som er gode altså (olabuksene)
jeg har 1 favorittbukse, som er baggy og ikke med så himla høyt liv så jeg slipper å få det magebeltet
eller hva man kaller det..-oppunder arma!!!! Den har jeg en plan om å slite ut denne gangen :-)

Jeg synes de fleste gravidklærne er enorme i størrelsene. Har ikke funnet en eneste bukse i small som har passet meg. Og jeg bruker 36 til vanlig.
De er så store i lårene. Og jeg er ikke spinkel. Normalt tynn, med litt rundt hofter og mage.

Men så bestilte jeg treggings på mammatrend.no i str small. De hadde xs også (men var for trang). Jeg bruker buksa hele tida! Elsker den og har nå bestilt ei til Verdt hver ei krone!! Anbefaler den på det høyeste. Så behagelig bukse har jeg ikke hatt på flere år. Stammer ingen steder, selv om den sitter hele veien!! [:D]

Jeg måtte opp flere størrelser da jeg prøvde mammajeans på hm,i mammajoggebukser bruker jeg samme str som vanlig.

Gravidtoppene måtte jeg oppe en str i forhold til vanlig,men det er pga puppene har vokst masse!

Back
Topp