Ang strømregningen...

PetCoke

Betatt av forumet
Er så fornøyd med at vår bare var på 5 tusen.... Takke være varmepumpen vi installerte i 09 [:D] 
Flere jeg kjenner, som fikk på både 8,9,10,11 og 12 tusen [:-]

Enn dere da, hva fikk dere i strømregning denne gangen??

4000[8D]

Har ikke fått den ennå..

I huset vi har varmepumpe i fikk vi enn strøm regning på ca 3000.
Men i det andre huset som det har vært noe galt med varmepumpa i fikk vi på 5000.
Så tilsammen fikk vi jo enn del da vi er så uheldig å eie to hus[X(]
Men veldig glad vi har varmepumper ja[:D]

ORIGINAL: Auliana

35 000 kr....noen bedre?

What?? Hvordan har dere klart det?

35 000 kr....noen bedre?

Du må ha en stor gård??[8D]
Uff, den var dyr.[:'(]

Har ikke fått strømregningen enda.

1600 kr [:D]

35 000 kr....noen bedre?
SERIØST?!?!  Må jo være for over 1 år??

4000, og det synes jeg var MYE... Men jeg har ei knøttlita leilighet også da, og har spart det jeg har greid på strømmen...

Samboern regna seg fram til 6000 kr.
enda vi fyrer med ved og har 0 varmeovn på på barnerommet, kjøkkenet og stua.

Fikk en i romjulen på 2700 kr.... det var for hele november og frem til 20.desember... og det var inkl. avbestillingsgebyr på 900 kr[:'(] Også kommer nettleien utenom.. den var vel på 1300 kr.
Men regner med en regning til for resten av desember fra det nye kraftselskapet.

Men var langt ifra så ille som jeg så for meg heldigvis[:)]  varmer med varmekabler i underetasjen og varmepumpe oppe... men i desember varmet vi med vifteovn istedenfor varmepumpe da den tok natten... fikk ny rett før jul[:)]

3200 [:)]
Fekk varmepumpa i nov10 [:D]

Fikk på 1300 kr.
Men jeg har vannbåren varme inkludert i leiligheten, så trenger sjelden bruke noe annet til å få varme i leiligheten.. [:)]

3100,-

2700,- får regning hver mnd. 65 kvm leil i første etg. med kaaald kjeller under..

5000 på 3 mnd [:)]

Back
Topp